Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:42:25 GMT

آغاز وزش باد شدید در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۹۶۶

آغاز وزش باد شدید در آذربایجان‌غربی

 یاسر اشتاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق گزارش‌های رسیده، امروز سرعت وزش باد در ارومیه که به تازگی آغاز شده به ۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و لازم است تا شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی اضافه کرد:  این پدیده تا اواسط هفته بعد در استان ادامه دارد و احتمال آسیب به سازه های موقت و سقوط اشیای سبک نیز دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توصیه کرد: محکم‌سازی سازه‌های موقت و دوری از سازه‌های غیرمقاوم و اجتناب از صعود به ارتفاعات باید مورد توجه شهروندان باشد.
اشتاد با بیان اینکه تغییرات دمایی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: در ۲۴ ساعت اخیر گرم‌ترین شهر استان پلدشت و میاندواب با ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خنک‌ترین شهر نیز چالدران با دمای هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوی، سلماس، شوط، قره ضیاالدین و ماکو بیشترین میزان بارندگی ها را داشتند که خوی با ۴.۳ میلیمتر بارش رکورددار بود.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه هفته آینده نیز موج بارشی ضعیفی وارد استان می‌شود و در ساعات بعد از ظهر مناطق شمالی استان تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.
آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.
پیرانشهر و سردشت جزو شهرهای پر بارش این استان با سالانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌متر بارندگی محسوب شده و بارش‌های استان از شهریورماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.
به علت کشاورزی بودن شغل اغلب مردم منطقه گزارش‌های هواشناسی جزو اخبار بااهمیت برای ساکنان این استان است چرا که تمامی فعالیت‌های کشاورزی را از کاشت داشت و برداشت براساس آن برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی چالدران ارومیه رگبار سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی چالدران ارومیه رگبار سازمان هواشناسی آذربایجان غربی خوی چالدران ارومیه رگبار سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم)

 

 

 

70 سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی، نجات داده شدند.   این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر «چابهار - نیکشهر» در حال تردد بودند که به‌دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رها‌سازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان (فیلم) جان باختن ۳ نفر بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان (فیلم) بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های دبی شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • آیا بارورسازی ابر‌ها موجب سیل بی‌سابقه دبی شده است؟
  • (تصاویر) بارندگی شدید و جاری شدن سیل بی‌سابقه در امارات
  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تایم لپس بارندگی شدید و جاری شدن سیل در دُبی
  • گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم)
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید