Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت روز جهانی قدس گفت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده بیرون راندن متجاوزان از اراضی اشغالی است.

او افزود: من تصور می‌کنم که حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی قدس تحت هر شرایطی نکته بسیار مهمی است و پیام روشنی برای نظام سلطه و صهیونیسم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف بیان کرد: حضور مردم در روز قدس یک رزمایش مقاومتی و آمادگی برای روز سرنوشت ساز است.

سروری افزود: برای صهیونیست‌ها این راهپیمایی بسیار مهم است، اما شرایط کشور به گونه‌ای است که امسال این امکان بزرگ تحقق پیدا نکرد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به بغض و کینه امت اسلام از صهیونیست ها، این راهپیمایی به شکل‌های مختلف ظهور و بروز پیدا می‌کند.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: مهم تربن ظهور آن، بهره مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب است که در روز‌های آینده تاثیر این سخنرانی را در جهان شاهد خواهیم بود.

سروری یادآور شد: تمام مردم وظیفه دارند که در فضای مجازی یک رزمایش بزرگِ مقاومت ایجاد و تنفر خود را از نظام نکبت بار رژیم اشغالی ابراز کنند.

او گفت: هر ایرانی یک پیام شعار روز قدس در فضای مجازی باشد؛ حتی نخبگان و اندیشمندان هم باید نسبت به جنایت‌ها و خیانت‌ها ظهور و بروز بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها روز قدس رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  این مصوبه از ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۵) به قانون تبدیل خواهد شد.

این لایحه همچنین، کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله را نیز برای فعالیت در سکوها، ملزم به دریافت رضایت والدین می‌کند؛ امری که به باور بسیاری از کارشناسان، موجب حفاظت سلامت روان آنها در برابر خطرات برخط می‌شود. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)