Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) از توزیع 500 بطری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان ابهر و نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد.

علیرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان پیرو فرمایش حضرت آقا مبنی بر رزمایش مواسات مومنانه قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) و گروه جهادی حضرت ثامن الائمه اقدام به آبگیری و توزیع ۵۰۰ بطری نیم لیتری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان ابهر و نقاهتگاه بیماران کرونایی  در فاز اول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: در فاز دوم با مساعدت خیرین و بنیاد مستضعان ۱۱۰ بسته معیشتی بهداشتی اجتماعی آماده و توزیع شد که ویژگی خاص این بسته‌ها پیوست اجتماعی و هویت بخشی به فرزندان محرومین و مستضعفان بود.

وی ادامه داد: مسئله ویژه‌ای که در چند ماه اخیر اتفاق افتاد مسئله محور شدن مساجد سطح کشور و ارائه خدمات اجتماعی و بازیابی هویت و نقش آفرینی پایگاه عبادی سیاسی خدماتی مسجد بود.

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه اقدامات این قرارگاه در بخش‌های مختلف ادامه دارد، افزود: حضور حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر در بین اعضای این قرارگاه و کمک جهادی وی باعث دلگرمی به فعالان این قرارگاه شد.

یوسفی افزود: در بحث ضد عفونی معابر نیز اعضای این قرارگاه اقدامات خوبی انجام دادند و چندین محله شهر ابهر توسط این قرار گاه ضد عفونی شد.

وی از توزیع مرحله دوم بسته معیشتی بهداشتی اجتماعی این قرارگاه با همکاری و مساعدت خیرین و بنیاد مستضعان خبر داد و گفت: ان‌شاالله این بسته‌ها به زودی در نقاط محروم شهرستان ابهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب بیماران حضرت زینب زنجان شهرستان ابهر بیمارستان های کادر درمانی آب هویج 500 بطری توزیع دبیر قرارگاه حضرت زینب س حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاد دانشگاه آخن آلمان گفت: امروزه می‌بینیم که بیماران غیرایرانی از  همه کشورهای دنیا برای درمان بیماری خود به مشهد سفر می‌کنند و افزون بر زیارت بارگاه منور رضوی، اقدامات درمانی موردنیازشان را انجام می‌دهند.

دکتر شهرام لطفی در  حاشیه برگزاری پنل عمل تاوی درپنجمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین، افزود: در شهر مشهد بیمارستان‌های رضوی و امام رضا(ع) در موضوع تاوی جزو پیشتازهای ایران و خاورمیانه هستند که در  بیمارستان رضوی به عنوان یک مجموعه خصوصی و غیردانشگاهی بستر بسیارخوبی برای انجام بهترین درمان‌های دنیا  وجود دارد  و در بیمارستان امام رضا(ع) با برخورداری از برترین متخصصان، جراحان و تجهیزات روز دنیا همه عمل‌های قلب، اعم از تاوی، بالن، قلب باز، دریچه و  پیوند با موفقیت انجام می شود و در نمونه‌های دانشگاهی آن هم بی‌نظیر است.

مسئول پنل عمل تاوی با بیان این که مشهد در حوزه گردشگری سلامت در تخصص‌های مختلف از جمله قلب جزء شهرهای سرآمد ایران و جهان است افزود:  مشهد در حوزه عمل های تاوی( کاشت دریچه آئورت) جزو موفق‌ترین شهرهای ایران بوده و در این شهر این درمان، متناسب با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود.

دکتر لطفی گفت: علوم پزشکی حوزه قلب و عروق در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد از جایگاه  بسیارخوبی برخوردار است  و ایران از نظر دانش، مهارت و تجربه در حوزه قلب در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی  گفت: دانشگاه آخن آلمان جزو دانشگاه‌های موفق این کشور در حوزه قلب بوده و ما آماده‌ایم که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مسیر پیشرفت و توسعه رشته قلب در حوزه‌های آموزش، پژوهش، درمان و دارو همکاری‌کنیم .

عمل تاوی یک شیوه‌ای برای درمان دریچه آئورت آن هم بدون باز کردن قفسه سینه است، این شیوه درمانی مدت ۲۰ سال است که در نقاط مختلف جهان اجرا می‌شود.

 شروع این درمان از سال ۲۰۰۷ در کانادا بود و پس از آن نیز در آلمان، فرانسه و آمریکا اجرا شد.


دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد