Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:48:26 GMT

فتح خرمشهر نقطه‌عطفی در دوران دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۰۷۰

فتح خرمشهر نقطه‌عطفی در دوران دفاع مقدس بود

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نقطه‌عطفی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سردار محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم فلسطین و روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روز عزیز که هم روز قدس و هم آزادسازی خرمشهر است را تبریک می‌گویم و یاد همه شهدایی که در این عملیات بودند را گرامی میدارم، عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی از فرماندهان به نام و موثر دوران جنگ بود، اگر پنج نفر از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس را بخواهیم نام ببریم بدون شک شهید سلیمانی یکی از آنهاست.

قالیباف ادامه داد: بنده با شهید سلیمانی و مردم شهیدپرور کرمان از عملیات فتح‌المبین آشنا شدم و دیدم مردم کرمان چگونه در جنگ و دروان دفاع مقدس درخشیدند و بعد از آن مخصوصا در عملیات آزادسازی خرمشهر که شهید سلیمانی، هم در طراحی عملیات هم آزادسازی با تیپ ثارالله با فرماندهان و شهدای بزرگ و رزمندگان شجاع این استان انجام وظیفه کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کرمان، بندرعباس و سیستان و بلوچستان مردمی بودند که با لشکر ثارالله در دفاع مقدس بودند؛ جایی در غرب و جنوب کشور نمی‌توانیم پیدا کنیم که شاهد مجاهدت مردم جنوب‌شرق کشور به‌ویژه مردم استان کرمان نباشند.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: قالیباف فتح خرمشهر عملیات بیت المقدس کرمان دوران دفاع مقدس دفاع مقدس شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است