Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: امروز که نتوانستیم در خیابان‌ها فریاد بزنیم، باید با هنرهای مختلف از طریق فضای مجازی، فریاد حق‌خواهی و استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانیم. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

احمدرضا بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: روز قدس دوام و بقا دارد مانند اینکه می‌گویند نماز را در سه زمان صبح، ظهر یا شب بخوانید اما در جای دیگر می‌گویند:« اقم صلاة» یعنی شبانه روز نماز در ذهنتان باشد تا ابعاد و افکارتان نیز منطبق با ارزش‌های نماز شکل بگیرد، اگر چه این عمل در یک زمان خاصی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محفل شعر قرار| شعرخوانی احمد بابایی به مناسبت روز قدس+فیلمقالیباف: نامگذاری روز قدس برای از بین بردن هژمونی آمریکا بود / شهید سلیمانی ‌آرزوهای امام و امت اسلامی ‌را به بار نشاندشهرکرد| "قدس" فراموش نمی‌شود/ سخنرانی "امام خامنه‌ای" جلوه‌ای شکوهمند در روز قدس است

وی ادامه داد: دشمنان صهیونیستی یک غده چرکی را با تصور اینکه همه جهان طی سه مرحله از نیل تا فرات یا فلسطین تا ایران به دست آن‌ها خواهد افتاد، ایجاد کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری بیان کرد: روز قدس تنها نماد مبارزه، دانستن و به فکر بودن است و واقعیت تنها در عمل است. می‌طلبد عِده و عُده نیز به تعبیر قرآن آماده شوند، همچنین مردم تحت‌تأثیر دشمن نباشند و بر دشمنان تکیه نکنند و تنها تکیه بر ایمان و وحدت خود داشته باشند تا به نتیجه مطلوبی که وعده خداوند است برسند.

وی تصریح کرد: اصل روز قدس نعمت بزرگی بود که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت تا فطرت جهانیان که تحت نقشه‌های شیطانی صهیونیست به خواب رفته بود و سبب شده بود تا همگان از جنایت‌ها و اهداف بزرگ آنان غافل شوند، مجدد بیدار شود.

بسیج افزود: صهیونیست خود را مادر و دیگر جهانیان را کودکان می‌پندارد که باید تحت تاثیر و فرمان صهیونیست باشند اما روز قدس و حوادثی که بعد از آن در جهان اتفاق افتاد سبب شد تا صهیونیسم‌ستیزی و مقابله با افکار صهیونیست‌ها شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مسلمانان مظلوم تنها به روز قدس منتهی نمی‌شود، گفت: زمانی که انسان در مسیری قرار بگیرد باید برای تحقق آن امر از همه زمینه‌ها، امکانات خدادادی، امکانات مادی و معنوی و شیوه‌های مختلف استفاده کند اما ممکن است گاهی یک روشی مورد استفاده قرار نگیرد و روش دیگری جایگزین آن شود که مسلمانان جهان در حالت عادی به تعبیر قرآن در افکار و زبانشان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند و همچنین به تعبیر مقام معظم رهبری، تشخیص دادند صهیونیست دشمن است و باید به فلسطین کمک‌های مالی و نظامی کنند، برای همین است که حمایت از فلسطین مختص به یک روش خاص نیست.

بسیج گفت: همانگونه که در نماز همه اعضا متحد می‌شوند اما حضرت امام زمانی که در تبعید بودند فرمودند: «روزی مجبور شدم نماز صبح را پشت به قبله بخوانم» اما دیگر ارکان نماز را انجام داد، لذا امروز نیز که نتوانستیم در خیابان فریاد بزنیم، باید از طریق فضای مجازی و با استفاده از هنر، فیلم، گرافیک، تصویر و روش‌های مختلف دیگر در حوزه‌های مجازی که از دنیای حقیقی تاثیرگذارتر است، فریادِ حق‌خواهی و استکبار‌ستیزی را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/7540/ی

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید