Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:27:44 GMT

موضع ما درباره فلسطین هرگز تغییر نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۱۶۳

موضع ما درباره فلسطین هرگز تغییر نخواهد کرد

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به مناسبت روز جهانی قدس تصریح کرد که موضع این جنبش هرگز در قبال قدس و مسئله فلسطین تغییر نخواهد کرد و ثابت باقی خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس را از لحظاتی پیش آغاز کرد.

مهمترین محورهای سخنرانی :   روز جهانی قدس امسال همزمان با سالروز نکبت(اشغال) فلسطین است که منجر به تاسیس رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و شر مطلق  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  روز جهانی قدس همچنین با سالروز پیروزی بیست و پنجم می 2000(بیرون رانده شدن ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان) همزمان شده است که پایه گذار پیروزی ها و تحولات بزرگ در منطقه و فلسطین و رویارویی با پروژه صهیونیستی و طرح آزادسازی فلسطین شده است.   امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس را اعلام کردند، که ایران در اوج افزایش مواضع امام(ره) در خصوص مسئله قدس، فلسطین و نبرد با دشمن بود.   یکی از دلایل اصلی مبارزه با شاه ایران، رابطه او با اسرائیل و تسلیم شدن  وسرسپردگی اش در برابر آمریکا بود.   در لبنان، نسل ما از زمان سید عبدالحسین شرف الدین و امام سید موسی صدر و دیگر علما بر دشمنی و مبارزه با دشمن اسرائیلی پرورش یافتند.   موضع ما در قبال فلسطین و رژیم صهیونیستی یک موضع عقیدتی دینی شرعی اخلاقی انسانی و موضع غیر قابل تغییر است و هر کس گمان می کند می تواند موضع ما را از طریق جنگ های نظامی یا امنیتی یا گرسنگی یا هر چیز دیگری تغییر دهد، دچار توهم است.   در حال تکمیل ...  

منبع: دانا

کلیدواژه: روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، اعلام کرد: با توجه به لغو برخی از پرواز‌های داخلی و خارجی مسابقات جهانی تکواندو با تاخیر برگزار خواهند شد.

 براساس برنامه زمان بندی، قرار بود این مسابقات از ۲۷ فروردین با حضور تکواندوکاران آغاز شود و در بیست و هفتم فروردین به پایان برسد.

 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • پاسخ نظامی یا بدرقه با انعطاف ؟ / بازارهای جهانی منتظر واکنش اسراییل به حمله ایران
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • قدردانی از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • دیوارنگاره میدان فلسطین شب گذشته تغییر کرد
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد