Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از روز شنبه3 خردادماه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از سرگرفته خواهد شد، تمامی بازیکنان با آمادگی بالا در اصفهان حضور دارند و به تمرین خواهند پرداخت.

احمد جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون زمان شروع مجدد تمرینات تیم ذوب آهن اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از روز شنبه 3 خردادماه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از سرگرفته خواهد شد، تمامی بازیکنان با آمادگی بالا در اصفهان حضور دارند و به تمرین خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص شرایط تمرینی افزود: باشگاه ذوب‌آهن از پروتکل‌های ابلاغ شده توسط فدراسیون پیروی می‌کند، در ابتدا بازیکنان به گروه‌های پنج تا شش نفره تقسیم می‌شوند و به تمرین خواهند پرداخت.

وی در خصوص نتیجه آزمایش‌های گرفته شده از بازیکنان ذوب آهن اضافه کرد: از تمامی بازیکنان و کادرفنی و همراهان تیم فوتبال ذوب آهن تست‌گیری به عمل آمد، طبق اعلام شفاهی آزمایشگاه نتیجه تست تمامی بازیکنان و عوامل تیم ذوب آهن منفی بوده است و بازیکنان می‌توانند به تمرین به پردازند.

جمشیدی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان ذوب آهن ادامه داد: تمامی بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن بجز سرمربی هم‌اکنون در اصفهان مستقر  و با روحیه بالا آماده شروع تمرینات هستند، سه ماه تمرینات تعطیل بود اما انشا الله با اراده که در بازیکنان ما موجود است با آغاز مجدد بازی‌ها تیم ذوب آهن با قدرت وارد زمین خواهد شد.

سخنگو باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت رادولوویچ تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شرایط حاکم بر روی پروازهای بین المللی هنوز وی وارد ایران نشده است، وی با سرپرست تیم در تماس است، مشکل رادولوویچ را سرمربی تیم ملی نیز دارد؛ امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

وی در خصوص اینکه تا زمان حضور سرمربی تیم ذوب آهن در اصفهان مسئولیت تمرینات ذوب آهن بر عهده چه کسی است اذعان داشت: رادولوویچ کمک‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد، تا زمانی که وی به ایران بازگردد مسئولیت تمرینات بر عهده مربیان تیم است؛ مربیان و سرمربی با هم ارتباط دارند و آخرین وضعیت بازیکنان و تمرینات در اختیار رادولوویچ قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن تمامی بازیکنان باشگاه ذوب آهن تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند