Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@09:42:00 GMT

توپ جمع کن استادیوم آزادی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۴۲۰

توپ جمع کن استادیوم آزادی درگذشت

یکی از توپ جمع کن های استادیوم آزادی به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

سامان احمدی توپ جمع کن جوان که از هواداران استقلال به شمار می آمد و به فرهاد مجیدی هم علاقه زیادی داشت شب گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

احمدی که در بازی های زیادی از استقلال حضور داشت شب گذشته با این حادثه تلخ روبرو شد که "ایران آنلاین" این ضایعه دردناک را تسلیت و برای خانواده او طلب صبر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر امروز سه‌شنبه غرب تهران و محدوده استادیوم آزادی باز هم شاهد ترافیک شدید بود، ترافیکی که البته این بار برای تماشای یک مسابقه فوتبال نبود. طبق برنامه امروز از ساعت ۱۵:۳۰ مراسم محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شد، رویدادی که طبق پیشبینی‌ها با حضور پرشور خانواده‌ها آغاز شد و از ساعات ابتدایی ظهر حجم ترافیک در این منطقه افزایش پیدا کرد.

در این مراسم برنامه‌هایی همچون تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، تدارک دیده شده است. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران در نظر گرفته شده است.

در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

همچنین وسایل نقلیه عمومی برای تسهیل در رفت و آمد علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تدارک دیده شده است. اگرچه پارکینگ‌های مجموعه نیز آمادگی میزبانی از مردمی که با خودروهای شخصی به این منطقه می‌روند را دارد.

در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

آسمان آبی ورزشگاه

روزهای گذشته آب و هوای تهران ابری و بارانی بود اما امروز در غرب تهران هوا کاملا آفتابی است و این شرایط میزبانی را برای این رویداد بهتر کرده است. وزش ملایم باد خنک، علاوه بر آنکه فضای دلچسبی را ایجاد کرده و باعث شده تا آسمان آبی ورزشگاه آزادی سوژه مناسبی برای عکس‌های حاضران در استادیوم باشد.

یکی از نکات جالب توجه این مراسم حضور پررنگ پرچم و نماد کشورهای حوزه مقاومت در این مراسم است. پرچم لبنان و فلسطین و حزب‌الله لبنان در دستان بسیاری از علاقه‌مندان است و تصویر 600 نفر از شهدای اخیر غزه نیز در اختیار دوستداران قرار گرفته تا یادی از این شهدا نیز در این رویداد زنده شود.

حضور پرتعداد خانواده‌ها و کودکان

یکی دیگر از نکات جالب توجه این رویداد که در تصاویر تلویزیونی آن نیز به چشم می‌آید حضور پرتعداد خانواده‌ها روزه‌دار به همراه فرزاندانشان در این مراسم است. نسل جدید نوجوانان و کودکان ایرانی با حضور در این مراسم تصاویر جذابی را در استادیوم آزادی به وجود آورده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • حال و هوای حاضران محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی + فیلم
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟