Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی فروردین ماه امسال متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار 16 ایرلاین داخلی در پروازهای برنامه‌ای 87 دقیقه بوده است.

بر این اساس در اولین ماه سال 99 5221 پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی انجام شده که از این تعداد 835 پرواز خروجی تاخیر بیش از 30 دقیقه‌ای داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان تاخیر پرواز خروجی تاخیردار 30 دقیقه و بیشتر نیز 72 هزار و 859 دقیقه بوده است.

در این بین بیشترین تاخیر پرواز با 15 هزار و 413 دقیقه مربوط به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) است. پس از این شرکت، هواپیمایی ماهان با 14 هزار و 106 دقیقه و ایرتور با 10 هزار و 66 دقیقه در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین تاخیر پروازهای تاخیردار 30 دققه و بیشتر قرار گرفته‌‌اند.

همچنین هواپیمایی آسمان در فروردین ماه امسال 9 هزار و 148 دقیقه، هواپیمایی کارون 7 هزار و 265 دقیقه، کاسپین 4 هزار و 627 دقیقه و هواپیمایی قشم ایر نیز 4 هزار و 347 دقیقه تاخیر پروازی را در پروازهای برنامه‌ای ثبت کرده‌اند.

در ماه مورد اشاره هواپیمایی زاگرس فقط یک پرواز و پویا ایر نیز 4 پرواز را انجام داده‌اند. هما با 1011 پرواز بیشترین پرواز خروجی را در بین ایرلاین‌های داخلی داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه وزارت راه و شهرسازی پرواز پرواز داخلی تاخیر پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738453

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته