Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن است.

به گزارش ایسنا، در پیام مهدی روشنفکر منتخب مردم  شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز قدس آمده است:

" فلسطین، پاره‌ی تن اسلام است" امام خمینی(ره)

بیش از هفتاد سال از منازعه‌ی مردم مسلمان در نوار غزه و سرزمین‌های فلسطین اشغالی با رژیم کودک‌کُش و نامشروع اسرائیل می‌گذرد، رژیمی که از کشتن و آواره کردن صدها هزار مسلمان بی‌دفاع اِبایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آرمان و خط‌مشی سیاسی مسلمانان در تمامی ادوار، بر محور "مقاومت" بوده و خواهد بود.

مردم آزاده و مسلمان ایران، همچون سایر آزادی‌خواهان جهان هر ساله با تاسی از سیره‌ی امام خمینی رضوان الله، در روز قدس، زیاده‌خواهی کفار را محکوم کرده و خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن هستند.
اینجانب نیز از مردم شریف و روزه‌دار، تقاضامندم با لبیک به فرمان رهبر محبوب‌مان "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" با محکوم نمودن طرحِ ننگین "معامله‌ی قرن"، همراه و یاور مظلومان و ستم‌دیده‌گان فلسطین بوده و مطمئن باشند که تحقق وعده‌ی الهی "مبنی بر پیروزی حق علیه باطل" حتمی است.
به امید پیروزی رزمندگان اسلام در تمامی جبهه‌های مقاومت در سرتاسر دنیا.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد روز قدس استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد

به گزارش قدس آنلاین، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان ها محافظت کنند.

پیشتر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است