Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، با توجه به در پیش بودن آغاز مجدد تمرینات و در راستای اجرای صحیح و دقیق پروتکل‌های بهداشتی، طرح محدودیت تردد در ورزشگاه شهید کاظمی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه، باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه، مهدی رسول پناه، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی اعضای محترم تیم، از روز شنبه طرح محدودیت تردد در ورزشگاه شهید کاظمی، به ویژه در زمان‌های حضور اعضای تیم و در محل‌های مورد استفاده او، به مرحله اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح، ضمن ممانعت از حضور افراد غیر، از اعضای کانون هواداران، همکاران و پرسنل باشگاه غیر از نیروهای این مجموعه ورزشی نیز خواسته شده است مگر در موارد ضروری که با انجام هماهنگی‌ها خواهد بود به مجموعه مراجعه نکنند و از تردد در آن به ویژه در زمان حضور اعضای تیم، خودداری نمایند.

در این بخشنامه آمده است، تردد افراد در محل‌های تمرینات و استقرار اعضای تیم، همچون رختکن، زمین چمن، سالن بدنسازی و استراحتگاه، فقط با هماهنگی  پیروانی، مدیر تیم مجاز خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس همچنین با اعلام این‌که دلتنگی هواداران برای تیم محبوبشان را عمیقا درک می‌کند، از ایشان و همچنین نمایندگان رسانه‌های گروهی تقاضا دارد، با توجه به این که تمرینات، پشت درهای بسته خواهد بود، برای حفظ سلامت خود و اعضای تیم از تجمع برابر در ورودی مجموعه ورزشی شهید کاظمی نیز خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال شهید کاظمی اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس