Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان عصر جمعه در این خصوص گفت: در پی انتشار کلیپ هایی با مضمون تهدید علیه شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس توسط فرد یا افرادی ناشناس و مطالبه آنان مبنی براینکه یا هر چه سریعتر تکلیف انتخاب شهردار جدید را مشخص کنند یا شورای شهر باید تعطیل شود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامرضا جعفری افزود: با تلاش بی وقفه کارشناسان پلیس فتا متهم اصلی شناسایی و احضار شد که وی ضمن اظهار پشیمانی از شیوه اعتراض خود،انگیزه خود را مسائل به وجود آمده در رابطه با انتخاب شهردار ، مشکلات عمرانی شهر ، تشویق دوستان به ویژه خواسته کارفرمایش برای ضبط و انتشار کلیپ مذکور عنوان کرد .

وی ادامه  داد: بر همین اساس نیز تعهدات لازم از متهم و صاحبکارش اخذ و پرونده مربوطه برای تصمیم نهایی به دادسرا ارسال شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق صورت گرفته موضوعاتی مانند استعفای شهردار قبل ، عدم تأیید شهردار جدید توسط هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهر و روستا، معوقات حقوق کارگران شهرداری، استعفای ۲ نفر از اعضای شورای شهر، انباشت زباله و نخاله های ساختمانی، جولان سگ های ولگرد در داخل و حواشی شهر، در شکل گیری گلایه و انتقادات شهروندان این شهر بندری به عملکرد شورای شهر و شهرداری نقش جدی داشته است.

برچسب‌ها شورای شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان بندرعباس شورای شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان بندرعباس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است