Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:05:59 GMT

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲ خرداد)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۶۹۶

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲ خرداد)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با گسترش استفاده مردم از رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه یکی از جلوه‌ها و چشم اندازهایی که هر انسانی ساعات بسیار زیادی از روز را با آن مواجه است، تصویر پس‌زمینه دسکتاپ و گوشی خود محسوب می‌شود. مطالعات نشان می‌دهند انتخاب نوع تصاویر پس زمینه رایانه‌های شخصی و تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در ایجاد روحیه‌های مختلف در انسان بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه برترین تصاویر پس‌زمینه در سطح جهان را برای مخاطبان خود جمع‌آوری کرده و امکان دانلود آنها را فراهم می‌کند. در ادامه می‌توانید ۱۰ تصویر برتر پس‌زمینه مربوط به روز ۲ خرداد را دریافت نمایید:

( نکته: برای دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی لینک مرتبط به آن کلیک کنید)

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

 

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

برای دریافت فایل عکس در اندازه‌های مختلف کلیک کنید

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱ خرداد)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر پس زمینه پس زمینه جذاب تصاویر پس زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از اتوبوس بوده است

محققان روز پنج‌شنبه گزارش دادند فسیل‌هایی را در نزدیکی یک معدن زغال‌سنگ پیدا کردند که متعلق به یک مار بوده که حدود ۱۱ تا ۱۵ متر طول داشته است.

به گزراش یورونیوز، تا کنون رکورد بزرگترین مار شناخته شده، به یک مار حدودا ۱۳ متری تعلق داشت که زمانی در منطقه فعلی کلمبیا زندگی می‌کرد.

بزرگترین مار زنده امروزی نیز مار پیتون مشبک آسیایی با طول ۱۰ متر است.

به گفته دانشمندان، این غول تازه کشف شده ۴۷ میلیون سال پیش در جنگل‌های سبز باتلاقی غرب هند زندگی می‌کرده و احتمالا تا هزار کیلوگرم وزن داشته است.

دباجیت داتا، یکی از اعضای تیم تحقیق در موسسه فناوری هند «رورکی» در این باره می‌گوید: «این مار به یاد شاه‌مار افسانه‌ای "واسوکی ایندیکوس" نامیده شده است که دور گردن "شیوا" خدای هندو می‌پیچد.»

او می‌افزاید: «به نظر می‌رسد که این مار با توجه به اندازه بزرگش، یک شکارچی سریع نبوده و طعمه خود را از طریق انقباض و فشردن تسخیر می‌کرده است.»

قطعاتی از ستون فقرات این مار پیش از این در سال ۲۰۰۵ میلادی توسط یکی از اعضای تیم تحقیق به نام سونیل باجپای در نزدیکی گجرات در غرب هند کشف شده بود و پژوهشگران برای تخمین اندازه این مار، بیش از ۲۰ مهره فسیلی آن را با اسکلت مار‌های زنده مقایسه کردند.

دباجیت داتا می‌گوید فسیل‌های دیگری که در نزدیکی این مار پیدا شدند، نشان می‌دهند که این مار در مناطق باتلاقی در کنار حیواناتی مانند گربه‌ماهی، لاک‌پشت و تمساح زندگی می‌کرده و احتمالا همین حیوانات طعمه‌های او بودند.

گمان می‌رود تیتانوبوا، مار غول پیکر منقرض شده‌ای که در کلمبیا کشف شد، حدود ۶۰ میلیون سال پیش زندگی می‌کرده است.

جیسون هد، دیرینه شناس دانشگاه کمبریج می‌گوید: «وجه مشترک این دو مار هیولا این است که آن‌ها در دوره‌هایی از آب و هوای بسیار گرم جهانی زندگی می‌کردند. مار‌ها حیوانات غول پیکر خونسردی هستند و یک مار به دمایی بسیار بالا نیاز دارد تا بتواند اینقدر رشد کند و بزرگ شود.»

به این ترتیب آیا گرمایش زمین باعث برگشت مار‌هایی به اندازه هیولا خواهد شد؟

در تئوری امکان‌پذیر است. با این وجود جیسون هد معتقد است که سرعت گرم شدن آب و هوا در حال حاضر بیشتر از آن است که مار‌ها فرصت کنند دوباره به غول تبدیل شوند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از اتوبوس بوده است
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر