Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  فاطمه هاشمی در کتاب خاطرات خود که توسط جواد موگویی تنظیم شده، به تلاش‌های همه جانبه برای پیروزی ناطق نوری در انتخابات ۷۶ پرداخته است.

جواد موگویی می‌پرسد: ۲ هفته قبل از انتخابات، آقای هاشمی در نماز جمعه از احتمال تقلب سخن گفتند و این تاثیری در جامعه گذاشت که انگار نظر حکومت، ناطق نوری است و این شایعه «خاتمی انداختیم، ناطق خوانده شد» جا افتاده نظر شما چیست؟بیشتر بخوانید: مروری بر واکنش فعالان حزبی به طرح افزایش قیمت بنزینفائزه هاشمی: همین هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر آن زمان را نگاه کنید صداوسیما و ... مثل همین الان و انتخابات آقای احمدی نژاد، همه برای آقای ناطق نوری بسیج شده بودند.

این‌ها نهاد‌های دولتی بودند، اجازه نداشتند چنین کاری کنند نمیدانم کارناوال عاشورا یادتان هست یا چیزی درباره اش خوانده اید یا نه. کاری کردند مثل همین چیزی که برای عاشورای ۸۸ درست کردند. گفتند: عده‌ای آمدند عکس امام را پاره کردند، به عاشورا توهین کردند و دست زدند و ... آن زمان هم، چنین چیزی درست کردند که در روز عاشورا ستاد انتخاباتی آقای خاتمی جشن گرفته و بعد فیلم برداری کردند، تلویزیون هم بلافاصله پخش کرد. اسمش شد کارناوال عاشورا! بعد معلوم شد صداوسیما خودش آن برنامه را درست کرده بود.


تمام مجموعه‌های حکومتی غیر از دولت، همه از آقای ناطق نوری حمایت می‌کردند، یعنی همین شرایطی که در انتخاب آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد، آن زمان بود و اگر هم واقعا آقای هاشمی هشدار نمی‌داد و در برگزاری انتخابات نظارت و دقت نمی‌کرد معلوم نبود آن انتخابات چی از آب دربیاید. الکی نبود! بدون زمینه که آقای هاشمی نمی‌آید چنین حرفی بزند یا در نماز جمعه هشدار بدهد. شرایط این‌طور بود. خیلی جا‌ها که برای سخنرانی می‌رفتیم، جلسه به هم می‌خورد. تمام این ماجرا‌ها آن زمان اتفاق می‌افتاد.


درست یادم نیست بسیجی‌ها آن زمان اسمشان انصار حزب الله بود یا نه. با همین عنوان انصار حزب الله می‌رفتند سخنرانی اصلاح‌طلب‌ها را به هم می‌زدند، با چه پشتوانه‌ای! بخشی از حاکمیت از آن‌ها طرفداری می‌کرد که این‌ها می‌توانستند فعالیت کنند وگرنه سخنرانی که مجوز دارد و در حال برگزاری است، نباید به هم بزنند. باید با این‌ها برخورد بشود، باید دو نفر از آن‌ها بگیرند و بندازند زندان و دستگیر و محکوم کنند، چون آن‌ها آمدند و در نظم عمومی اختلال ایجاد کردند، ولی چنین اتفاقی نمی‌افتاد. این سخنرانی‌ها کم به هم نخورد آن زمان جریان آقای کرباسچی هم بود که دستگیر شد و با ایشان برخورد کردند لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دوم خرداد فائزه هاشمی ناطق نوری آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرآنلاین،حسین دشتوان کارگر واحد خدمات در سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، کیف حاوی ارز خارجی را پیدا کرد.

فارس در خبری نوشت: این کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

گفتنی است، عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898352

دیگر خبرها

  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟