Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقارن ارزشمند روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و نوید آزادسازی قدس شریف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان (فهما) به مناسبت تقارن روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

 

سوم خرداد، سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ «انا فتحنا لک فتحا مبینا» بر فراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان است.

 

این روز یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

بی‌شک سوم خرداد پاسداشت فرهنگ زنده و پويای مقاومت، ایثار و پیروزی است كه تجلی قدرت لایزال درگاه الهی و فرهنگ عاشورايی، به دست توانای مردم خداجو و مومن و با اقتدا به مولای متقيان (ع) با رمز «علی ابن ابی‌طالب (ع)» و به نام مقدس «بيت‌المقدس» به ثمر نشسته و تمام جهانیان را حیرت‌زده کرد.

 

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به‌عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و نوید آزادسازی قدس شریف است.

 

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان روز جهانی قدس و سالروز فتح خرمشهر این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهما خوزستان کانون های مساجد روز جهانی قدس قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب های قدر

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته گفت:  باید تلاش کرد تا فرصت شب قدر را از دست ندهیم و در این شب ها با آفریدگار خود ارتباط برقرار کنیم.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای اکثریت مردم در آن روز به جمهوری اسلامی نشان از آن دارد که عصر خودشان را به خوبی شناختند.

او  سرنگونی نظام تا دندان مسلح پهلوی، و بقای جمهوری اسلامی به رغم دشمنی دو معجزه جمهوری اسلامی خواند..

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور با بیان اینکه غفلت در ولنگاری فرهنگی نتیجه شومی دارد و الان شاهد آن هستیم تصریح کرد : وقتی قانون حجاب داریم چرا مسولین دست روی دست هم قرار می‌دهند و منفعلانه عمل می‌کنند؟

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر با اشاره به جمعه هفته آینده و روز قدس گفت: امسال باید حمایت همه جانبه از مظلومین فلسطین و غزه بیشتر باشد و لازم است مشارکت مردم در این راهپیمایی پرشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب های قدر
  • کاشان نیازمند موزه نگهداری اسناد تاریخی است
  • «فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • رمضان شریف: رژیم اسرائیل هرگز به جایگاه پیش از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت