Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:29:18 GMT

روحانی سانحه سقوط هواپیمای پاکستان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۸۰۲

روحانی سانحه سقوط هواپیمای پاکستان را تسلیت گفت

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان و جان باختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه را به نخست‌وزیر این کشور تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان و جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه، در پیامی به نخست وزیر این کشور، ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را به دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام تسلیت حسن روحانی به این شرح است:   جناب آقای عمران خان   نخست وزیر محترم پاکستان    سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری آن کشور در نزدیکی فرودگاه کراچی که منجر به جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه شد، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.   اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و سعادت مردم کشور دوست پاکستان را  آرزومندم.   حسن روحانی               رئیس جمهوری اسلامی ایران   منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: دانا

کلیدواژه: سانحه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر

نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب برای حمایت ایشان از مردم کشمیر قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان که هم‌اکنون در سفر به این کشور به سر می‌برد، طی سخنانی بیان کرد: ما مقامات ایران و پاکستان درخصوص وضعیت مردم‌کشی در غزه گفت‌وگو کردیم و این عمل اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم وی افزود: ما از کشورهای جهان می‌خواهیم این عمل نظامی اسرائیل را به پایان برسانند و یک راه‌حل عادلانه درخصوص مسئله فلسطین لازم است. پاکستان درخصوص تشکیل یک ریاست آزاد فلسطینی با ایران همکاری می‌کند تا قدس پایتخت فلسطین شود.

نخست‌وزیر پاکستان هم‌چنین گفت: من از رهبر ایران تشکر می‌کنم که پشتیبانی از مردم کشمیر دارند و حق آزادی‌خواهی ایشان را در نظر داشتند.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند