Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: در یک عملیات ضربتی ضمن کشف یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی حاوی پنج هزار لیتر ، وسایل تقطیر، دیگ بخار و ۲ متهم نیز دستگیر شدند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ پاسدار محمد سالاری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه ساخت مشروبات الکلی توسط نیروهای بسیجی طرح تحول محلات که در ماموریت گشت‌های رضویون بودند، شناسایی شد و با هماهنگی دادستان شهرستان قشم نسبت به ورود به این کارگاه و ضبط مشروبات و وسایل مرتبط با آن اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد:معاونت اطلاعات سپاه قشم در این رابطه 2 متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داد.

هشدار فرمانده سپاه قشم به هنجارشکنان و سوداگران مرگ؛ 10 کیلوگرم مواد مخدر در غرب جزیره کشف شد21 واحد صنفی قشم به علت رعایت نکردن فاصله اجتماعی پلمب شدگشت رضویون در محلات شهرستان قشم اجرا می‌شود

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم،  هشدار سپاه به هنجارشکنان، قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی جدی است و مبارزه با جرائم سازمان یافته بویژه تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان قرار دارد.

وی از مردم‌ مومن و یاوران همیشگی نیروهای سپاه و انتظامی در این شهرستان درخواست کرد برای ارتقای سطح سلامت جامعه و فرزندان خود  در صورت اطلاع از حمل، خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی، موضوع را با اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به شماره 114 درمیان بگذارند تا اقدام لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است، روز گذشته نیز حدود 10 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط سپاه قشم کشف و ضبط شده بود.

انتهای پیام/7558/ ی

R7558/P/S6,1433/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج سپاه مشروبات الکلی مواد مخدر سپاه قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند