Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@01:02:59 GMT

بازپرداخت وام طرح ملی مسکن ۱۰ساله شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۹۱۸

صراط:

محمدحسن علمداری با اشاره به این‌که بانک مسکن مسئولیت تامین مالی 140 هزار واحد در طرح ملی مسکن را با برنامه‌ریزی برای پرداخت 100 میلیون تومان تسهیلات به هر واحد مسکونی برعهده گرفته است، اظهار کرد: نرخ سود این تسهیلات فعلاً 18 درصد تعیین شده و دوره مشارکت در ساخت به مدت 2 سال و دوره فروش اقساطی نیز 10 ساله تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مشتری محور است افزود: بعد از پذیرش پروژه‌ها در این طرح و معرفی افراد واجد شرایط به بانک مسکن، لازم است مدیریت‌های شعب استانی، مجموعه‌ای از شعب در شهرها را به شکل ویژه برای انجام اقدات این طرح اختصاص دهند.

وی ادامه داد: از 140 هزار واحد مسکونی، توافقات و توزیع استانی مربوط به 105 هزار واحد مسکونی با بنیاد مسکن به میزان سهمیه 20 هزار فقره تسهیلات، شرکت عمران شهرهای جدید به میزان سهمیه 30 هزار فقره تسهیلات، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به میزان سهمیه 25 هزار واحد و همچنین سازمان ملی زمین و مسکن به میزان سهمیه 30 هزار واحد مسکونی انجام شده است.

علمداری اهداف حوزه اعتبارات بانک مسکن در سال 99 را تامین مالی طرح اقدام ملی،‌ افزایش منابع ارزان قیمت، حمایت از ساخت واحدهای مسکونی میان متراژ، افزایش سقف تسهیلات و سقف تقسیط و همچنین افزایش حدود و اختیارات شعب استانی برای افزایش وصول مطالبات و حمایت بیشتر از مشتریان عنوان کرد.

با توجه به 10 ساله بودن بازپرداخت تسهیلات طرح ملی مسکن مبلغ ماهانه هر قسط در روش ساده یک میلیون و 801 هزار تومان و سود آن 116 میلیون تومان است.

در روش بازپرداخت پلکانی مبلغ قسط در سال اول ماهانه یک میلیون و 640 هزار تومان است که در سال دهم به ماهانه 2 میلیون و 140 هزار تومان افزایش می‌یابد. میزان سود تسهیلات در این روش پرداخت حدود 125 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وام طرح ملی مسکن بانک مسکن صراط میزان سهمیه واحد مسکونی هزار تومان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد