Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی به عمران خان نخست وزیر پاکستان، حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافری این کشور که به جانباختان مسافران آن انجامید را به دولت و ملت پاکستان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای عمران خان

نخست وزیر محترم پاکستان

حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافری کشور دوست و برادر پاکستان که به جانباختان مسافران آن انجامید، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت غم انگیز را به دولت و ملت پاکستان به ویژه خانواده‌های دغدار جانباختگان این سانحه ناگوار صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان آرامش اخروی، برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای جنابعالی و مردم پاکستان عزت و سربلندی روزافزون مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران

شایات ذکر است یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی در جنوب این کشور سقوط کرد.

گزارش رسانه‌های پاکستانی حاکی از سقوط این هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) در نزدیکی فرودگاه شهر کراچی است.

سازمان هوانوردی پاکستان در تازه‌ترین گزارش خود از کار افتادن موتور، باز نشدن چرخ‌ها و نقص فنی را عامل سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) با ۱۰۷ مسافر و خدمه اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت دوازدهم معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری سقوط هواپیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، " سید حسین طباطبایی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر عازم اصفهان بود افزود: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاد و ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

وی ادامه داد: این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه امروز توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است