Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر امروز به تحولات غرب آسیا نگاه کنیم مسائلی وجود دارد که دنیای اسلام را آزار می دهد و اسرائیل در آن دستی دارد که با حمایت های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و لجستیکی آمریکایی ها در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی قربانی تحلیل گر مسائل سیاسی در یادداشتی برای تیتریک، نوشت؛ معامله قرن پس از بیداری اسلامی در منطقه غرب اسیا بر سر زبان ها افتاد و بر مواضع و صحبت های امریکا سازی و جاری شد، زمانی که بیداری اسلامی از تونس شروع شد و به مصر سرایت کرد، این باور و اعتقاد را در دنیای اسلام ایجاد کرد که می شود با اشغالگر، ظالم، استکبار و دیکتاتوری مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اتفاقاتی در سوریه رخ نمی داد بیداری اسلامی با امیدی که از کشورها و مبارزان تونسی و مصری گرفته شده بود، قطعا رژیم اشغالگر قدس را دچار تحولاتی می کرد که منجر به فروپاشی اسرائیل می شد، درست پس از این موضوع بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.   قطعا اضمحلال اسرائیل رخ خواهد داد زیرا با نگاهی به فلسفه شکل گیری این نطفه سمی در دل دنیای اسلام و وعده های داده شده به مهاجرین دیگر امکان تکرار جنگ های 6 روزه نیست که اسرائیل هر فعالیتی که مایل است در غرب آسیا و حوزه جغرافیایی فلسطین انجام دهد و هر روز عرصه برای آنها تنگ می شود.   به موازات تنگ تر شدن عرصه برای اسرائیل شاهد حمایت های آشکارا و بی محابای آمریکا از اسرائیل هستیم، اسرائیل به نوعی یک پایگاه نظامی برای آمریکایی ها است که با ظواهر یک نظام سیاسی در منطقه وجود دارد، استکبار با ایجاد تفرقه در دنیای اسلام منجر به غارت ثروت مسلمانان به نفع غربی ها شده و امنیت و آرامشی که لازمه توسعه و پیشرفت هر منطقه ای است از آنها سلب کرده است.   اگر امروز به تحولات غرب آسیا نگاه کنیم مسائلی وجود دارد که دنیای اسلام را آزار می دهد و اسرائیل در آن دستی دارد که با حمایت های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و لجستیکی آمریکایی ها در حال انجام است، تحولات عراق، سوریه و یمن به گونه ای است که حتی جنبش های آزادی خواه علی رغم داشتن بسترهای لازم به نتیجه زودرس نمی رسد.   تصمیم گیری برای ایجاد یک نظام سیاسی در دل جغرافیای خاورمیانه در سال 1948 اتفاقی نبوده و سناریوی 100 ساله و در صورت موفقیت 300 ساله درپشت پرده دارد، متاسفانه اراده لازم برای مبارزه کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیل پیش از این وجود نداشت اما این انقلاب اسلامی بود که فضای دیگری را رقم زد.   هر چه عرصه برای اسرائیل تنگ تر شد حمایت های آمریکا بیشتر شد و با استفاده از منابع دنیای اسلام علیه مسلمانان اقدام کرد که برخی کشورهای عربی این مهم را رقم زدند، خیانت های برخی کشورهای اسلامی در روند مبارزه فلسطین و کشورهای آزادی خواه با اسرائیل خلل ایجاد کرد و موجب گستاخی رژیم صهیونیستی شد.   علی رغم حمایت امریکا و کشورهای عربی از اسرائیل که یک مورد ان معانله قرن است، روند 10 ساله اخیر نشان می دهد این رژیم روز به روز در حال ضعیف شدن است، البته معامله قرن زمانی ایجاد شد که نطفه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشتغالی شکل گرفت و روزی شکست خورد که روز قدس به عنوان روز جهانی اسلام نامگذاری شد.   اسرائیل یک کالبد و پیکر نیمه جانی است که هر روز به مرگ خود نزدیک می شود و برابر پیش بینی های مقام معظم رهبری که مبتنی بر واقعیت های داخل این رژیم است اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.   ختم کلام...   قبل از اینکه ترامپ بمیرد معامله قرن می میرد.             انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دنیای اسلام معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است