Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از حالا به بازی درکلاسیکر توجهی ندارد. تاریخ انتشار: 23:06 - 02 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۰۸۰

خبرگزاری میزان- هانسی فلیک در آستانه دیدار فردا شب شاگردانش (شنبه) مقابل اینتراخت فرانکفورت در چارچوب هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگا آلمان گفت: ما با آنالیز خیلی خوبی آماده بازی‌های خود می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های زیادی را از اینتراخت دیده‌ام و باید اعتراف کنم سبک بازی آنها را دوست دارم. علیرغم اینکه اینتراخت در بازی‌های اخیر خود نتایج مطلوبی کسب نکرده، ما انتطار تقابل با تیمی را داریم که می‌خواهد به مسیر درست بازگردد.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مونیخی همچنین با اشاره به باخت ۵ بر یک باواریایی‌ها مقابل اینتراخت در نیم‌فصل اول که باعث اخراج نیکو کواچ شد، خاطرنشان کرد: در آن بازی ما متحمل شکست تلخی شدیم، این در حالی است که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. فردا شب، اما بازی متفاوتی خواهد بود و همه چیز دوباره از صفر شروع می‌شود.

فلیک در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ابراز رضایت از تمدید قراردا قرارداد دروازه‌بان ۳۳ ساله‌اش تا سال ۲۰۲۳ تأکید کرد: همه در بایرن مونیخ می‌دانند که مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان است، بنابراین بابت تمدید قرارداد او خوشحال هستیم.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای مدافع میانی تیمش اظهار داشت: بواتنگ یک فصل دیگر با بایرن قرارداد دارد و تصمیم‌گیری برای آینده با او است. ژروم یکبار دیگر نشان داد که می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. او حالا به لحاظ فیزیکی آماده‌تر است و شرایط را برای داشتن جایگاه ثابت در ترکیب تیم فراهم کرده است. کار با بواتنگ را دوست دارم و او نیز عالی کار می‌کند.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که تیمش پس از رویارویی با اینتراخت باید با بوروسیا دورتموند مصاف کند، در این خصوص نیز اظهار داشت: در حال حاضر بازی با دورتموند اهمیتی برای‌مان ندارد. ما ابتدا فردا باید به مصاف اینتراخت برویم و توجه‌مان به این بازی است و پس از آن تمرکزمان را به بازی با دورتموند می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: نویر قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک بایرن مونیخ اینتراخت فرانکفورت بوندس لیگا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر پس از پیروزی 2-1 تیم ملی آلمان در بازی دوستانه مقابل هلند، بار دیگر ثابت کرد که علاقه‌ای ندارد تا از عادت‌های همیشگی خود دست بکشد.

در میکسدزون، در حالی‌که ویرژیل فن‌دایک از کنار مولر می‌گذشت، ستاره بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: "امروز او در میانه زمین جلوی من روی زمین افتاد، دیدید؟ سپس او یک ضربه آزاد گرفت. با استعداد..."

وقتی از او در مورد سرود جدیدی که پس از گل‌های آلمان در ورزشگاه سوال شد، این بازیکن 34 ساله گفت: "این یک آهنگ عالی است. اگر هنگام خواندن آن کسی روی صندلی‌ها هم ننشیند، بهتر است."  

مولر پس از بازی با کای هاورتز هم شوخی کرد و با سرود معروف او را دست‌مایه این شوخی قرار داد. مهاجم بایرن مونیخ تصویری در کنار هاورتز منتشر کرد و نشان داد که چه اندازه با این بازیکن ارتباط صمیمانه‌ای دارد. او از هشتگ "60millioninthedrainkaihavertzscoresagain" استفاده کرد.

هشتگی که او زیر پست خود منتشر کرد بیشتر قابل توجه توجه بود: "60 میلیون هدر رفت، کای هاورتز دوباره گل می‌زند"، ترجمه آلمانی سرودی است که توسط هواداران آرسنال برای هاورتز ساخته شده و به انتقادات علیه قیمت انتقال او از چلسی به این باشگاه کنایه می‌زند.

این بازیکن 24 ساله در آرسنال موفق شده 11 گل به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر