Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، در این پیام آمده است: 

فرا رسیدن عید سعید فطر عید بزرگ مسلمین را تبریک عرض می نمایم. 

عید سعید فطر یادآور ترک خواسته ها برای رضایت خداوند بوده و این روز تجدید وفاداری، اتحاد، دوستی و برادری می باشد.

این عید بزرگ اسلامی را درحالی جشن می گیریم که همه گیری ویروس کرونا چالشی مشترک ایجاد نموده و اکنون نیاز است که کشورهای اسلامی با اتحاد بیشتر در مقابل این چالش مشترک ایستاده تا بر این بحران غلبه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم برکت این عید سعید، منجر به همکاری بیشتر برای ارتقای سلامت جهان اسلام گردد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سعید نمکی عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان، ۸ سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضاء کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضاء رساندند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم «ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی