Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باواریایی ها از دو اسطوره این تیم برای حضور در بازی مقابل فراکفورت دعوت کرده است.

طرفداری- با وجود اینکه بازی ها در بوندسلیگا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، فرانتس بکن باوئر و اولی هونس از میهمانان ویژه بازی بایرن مونیخ خواهند بود.

به گزارش بیلد، فردا از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم بایرن مونیخ و فرانکفورت به مصاف هم خواهند رفت و این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور میهمانان ویژه در این مسابقه

کارل هاینتس رومنیگه از دو اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، اولی هونس و فرانتس بکن باوئر برای حضور در بازی مقابل فرانکفورت دعوت کرده است و این دو اسطوره قرار است با حضور در ورزشگاه آلیاینز آرنا، بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. بکن باوئر در این رابطه می گوید:

کال (رومنیگه) از من برای حضور در این بازی دعوت کرد. پس از مدت ها، من محیط خانه خود را ترک خواهم کرد. من از این بازی لذت خواهم برد و به طور کامل بر روی عملکرد تیم در زمین مسابقه تمرکز خواهم کرد، در غیر این صورت بارها و بارها از من سوال می شود که: "فرانتس، بازی را دیدی؟" اما من دوست دارم فوتبال را بدون اینکه بیش از حد حرف بزنم، تماشا کنم.

 گفتنی است که با وجود برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران، 8 نفر می توانند بازی ها را در ورزشگاه تماشا کنند و سهم تیم میزبان و تیم میهمان هر کدام 4 نفر خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ بکن باوئر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم