Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت جهانی با تاکید بر اینکه آمریکای جنوبی به کانون جدید ویروس کرونا تبدیل شده است، گفت که اوضاع کرونایی برزیل بدتر از سایر کشورهای آمریکای جنوبی است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «مایک رایان» مدیر امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد که آمریکای جنوبی به مرکز جدید ویروس کرونا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که از میان کشورهای آمریکای جنوبی، کشور برزیل بیشتر آسیب دیده است.

ریان گفت که برخی از کشورهای آفریقایی طی هفته گذشته شاهد افزایش 50 درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده است.

مدیر امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی در عین حال اعلام کرد که میانگین مرگ و میز ناشی از ویروس کرونا در کشورهای آفریقایی نسبتا کاهش یافته است.

وی در عین حال تاکید کرد که شیوع ویروس کرونا در قاره آفریقا که از لحاظ بهداشتی و مراقبت‌های ویژه و دستگاه‌های تنفسی مشکلات زیادی دارد، نگران کننده است.

انتهای پیام

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "برزیل" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار برزیل ویروس کرونا اخبار برزیل ویروس کرونا آمریکای جنوبی بهداشت جهانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد

کره جنوبی روز چهارشنبه یک نانوماهواره را از پایگاهی در نیوزیلند پرتاب کرد که اولین مورد از ۱۱ ماهواره است که یک صورت فلکی ماهواره‌ای را با هدف رصد شبه جزیره کره و مناطق اطراف آن تشکیل می‌دهد.

به گزارش یونهاپ به نقل از وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی، ماهواره NEONSAT-۱ که رسماً لقب گرفته است، ۵۰ دقیقه پس از بلند شدن از یک پایگاه فضایی در ماهیا، نیوزیلند در ارتفاع ۵۲۰ کیلومتری در فضا مستقر شد. 

سئول قصد دارد پنج نانوماهواره دیگر را در ژوئن ۲۰۲۶ راه اندازی کند و پروژه را با استقرار پنج نانوماهواره نهایی در سپتامبر ۲۰۲۷ به پایان برساند.

گفته می‌شود از موشک الکترون شرکت Rocket Lab USA Inc برای آوردن ماهواره به مدار استفاده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است