Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:29:45 GMT

پیام همبستگی هند به پاکستان مخابره شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۳۵۸۹

پیام همبستگی هند به پاکستان مخابره شد

این اولین پیام رسمی عاری از تنش و اختلاف دیپلماتیک است که میان دو کشور همزمان با سردی بی‌سابقه در روابط مشترک از بیش از یک سال گذشته، مخابره می‌شود. 

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند در یک پیام توییتری، نسبت به تلفانی جانی در پی سقوط هواپیمای مسافربری در پاکستان ابراز تاسف کرد و ضمن همدری با خانواده قربانیان، آرزوی بهبودی سریع برای مصدومان این سانحه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش‌تر رئیس جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رئیس جمهور و همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در پیام‌های جداگانه‌ای، حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافری پاکستان که به جانباختان مسافران آن انجامید را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفتند. 

شایان ذکر است یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ عصر روز جمعه در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی در جنوب پاکستان سقوط کرد. این هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) بود. 

سازمان هوانوردی پاکستان در تازه‌ترین گزارش خود از کار افتادن موتور، باز نشدن چرخ‌ها و نقص فنی را عامل سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) با ۱۰۷ مسافر و خدمه اعلام کرده است. تاکنون جان باختن ۸۵ نفر از سرنشینان هواپیمای ایرباس تایید شده است. 

برچسب‌ها هند سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان نارندرا مودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند سقوط هواپیما نارندرا مودی هند سقوط هواپیما نارندرا مودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پل «گلدن گیت» آمریکا در ساعات صبح دیروز (دوشنبه) شاهد تظاهراتی در همبستگی با غزه توسط ده‌ها تن از حامیان فلسطین بود.
 
پل "گلدن گیت"، پل معلقی است که از تنگه گلدن گیت می‌گذرد و نقطه تلاقی خلیج سانفرانسیسکو و اقیانوس آرام است.
 
تظاهرکنندگان بنرهای بزرگی با مضامین «جنگ غزه را متوقف کنید» و «محاصره غزه را بردارید» حمل می‌کردند و با توقف وسایل نقلیه برای مدتی از عبور و مرور روی پل جلوگیری کردند.
 
این تظاهرات فیلمبرداری شد و عکس‌های آن که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
 
پس از پایان تظاهرات بدون بروز هیچ حادثه‌ای، ترافیک روی پل به حالت عادی بازگشت.
 
صدها نفر نیز صبح امروز تظاهرات مشابهی را در شیکاگو، یکی از بزرگترین شهرهای آمریکا ترتیب دادند و جاده منتهی به فرودگاه بین‌المللی اوهار را در حمایت از غزه برای مدتی مسدود کردند.
 
اسرائیل از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که بیش از 100هزار شهید و زخمی بر جای گذاشته که بیشتر آنها کودک و زن هستند و ویرانی و قحطی عظیمی که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.
 
اسرائیل با وجود صدور قطعنامه آتش‌بس فوری از سوی شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین‌المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی»، به جنگ خود ادامه می‌دهد.
 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • پیام مهمی که ایران مخابره کرد!
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند