Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق آبی ها از رفتار متفاوت دو سرمربی قبلی این باشگاه صحبت می کند.

طرفداری- روملو لوکاکو که از سال 2011 تا سال 2014 در باشگاه چلسی حضور داشت، رفتار متفاوت دو سرمربی قبلی این تیم یعنی ویاش بواش و روبرتو دی متئو را با خود شرح می دهد.

به گزارش استاندارد، سال 2011، ویاش بواش به عنوان سرمربی باشگاه چلسی منصوب شد و پس از حضوری 8 ماهه در این باشگاه، در فوریه 2012 اخراج شد و دی متئو جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تیم چلسی با مربیگری دی متئو موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

تمجید لوکاکو از رفتار دی متئو

روملو لوکاکو به تمجید از رفتار دی متئو در دوران حضورش در باشگاه چلسی می پردازد و فاش می کند که او از تمامی بازیکنان چلسی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان سال 2012 در برابر بایرن مونیخ، دعوت کرده است. لوکاکو در این رابطه می گوید:

دی متئو به من گفت که تا بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا در تیم خواهم ماند. او عقیده داشت که همه اعضای تیم باید در فینال حضور داشته باشند، حتی کسانی که محروم شده بودند و یا معدود بازیکنانی که در لیست تیم برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشتند. من نیز به خاطر این کار (حضور در فینال) از دی متئو سپاس گزارم. پیروزی در آن مسابقه یکی از چیزهایی بود که من همیشه درباره آن رویا پردازی می کردم. در آن زمان، شما می خواهید بابت به دست آوردن چنین چیزی جشن بگیرید. چنین چیزی به خودی خود در سن 19 سالگی بسیار خوب است.

لوکاکو هرگز ویاش بواش را نخواهد بخشید

من از تمامی ارکان باشگاه چلسی راضی هستم اما یک نفر هست که چیزهای زیادی را از من گرفته است: مربی قبل از دی متئو یعنی ویاش بواش. من هرگز او را به خاطر کاری که با من کرد نمی بخشم. در زمان ویاش بواش، یک بار مجبور می شدم تا در سمت چپ خط حمله به میدان بروم و باری دیگر مجبور می شدم تا در سمت راست خط حمله به میدان بروم. با چنین شیوه‌ای، شما هیچگاه پیشرفت نخواهید کرد. در چنین مواقعی شما باید فکری به حال خود کنید. بنابراین من عقیده و فکر خود را به باشگاه گفتم. می دانستم که در آن زمان ویاش بواش تحت فشار قرار دارد، اما او نباید با من آنگونه رفتار می کرد. دی متئو نسبت به ویاش بواش، بسیار متفاوت به من نزدیک شد و بلافاصله مرا درگیر همه چیز کرد. چنین اتفاقی باید خیلی زودتر رخ می داد. صادقانه می گویم که من هرگز ویاش بواش را نبخشیدم.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان باشگاه چلسی ویاش بواش دی متئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید

دریافت 26 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک خانم فلسطینی پس از ممانعت پلیس رژیم، در ورودی غربی مسجد در باب السلسله بر ورود خود اصرار می‌کند اما پلیس اجازه ورود نمی‌دهد.

کد خبر 846637 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE