Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات گسترده حاج قاسم سلیمانی در سطح منطقه غرب آسیا گفت: شهید سلیمانی امید مردم فلسطین را برای شکست رژیم صهیونیستی بسیار زیاد کرد. تاریخ انتشار: 03:00 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۵۴۲

حسن هانی زاده در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا و سرتاسر دنیا، حمایت این مرد بزرگ از مطلومان عالم بود که در راس این مظلومان ملت فلسطین قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدماتی که سردار حاج قاسم سلیمانی برای جبهه مقاومت خصوصا فلسطین انجام داد، وصف ناشدنی است عنوان کرد: شهید سلیمانی با ایثار و فداکاری بسیار زیادی که از خود نشان داد توانست امید مردم فلسطین برای شکست رژیم صهیونیستی را بسیار زیاد کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان گفت: شهید سلیمانی پیروان بسیار زیادی در سطح منطقه غرب آسیا دارد و مسلما این پیروان همچنان که شهید سلیمانی اقدام می کرد، نخواهند گذاشت که صهیونیست های غاصب در این منطقه خواب راحت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: روز قدس در اندیشه سپهبد حاج قاسم سلیمانی/ دفاع از فلسطین عزت و شرف می‌آورد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن هانی زاده روز قدس حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس صهیونیست: ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش پیروز شد

دکتر لیراز مارگالیت، دکتر روان‌شناسی اجتماعی و پژوهشگر رفتار در عصر دیجیتال صهیونیست در اظهارنظری درباره واکنش ایران به هدف قرار دادن کنسولگری خود در دمشق، اعلام کرد ایران پیروزی را مدت‌ها قبل از حمله به دست آورد.

براساس گزارش معاریو، او معتقد بود که پیروزی ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش به اراضی اشغالی و در جنون رژیم صهیونیستی چه در افکار عمومی و چه در رسانه ها و در حدس و گمان‌های بی پایان بود. مارگالیت اعلام کرد از اینکه برخی از مقامات صهیونیست به دنبال کم اهمیت جلوه دادن ابعاد این عملیات هستند شگفت زده شده است.

او اعلام کرد: مطلب اصلی کل رویداد این است که ایران پیام روشنی ارسال کرد «موضوع تمام شده است». همه این روند از قبل و نتیجه نهایی آن مشخص بود. خوانش ژنرال‌ها از وضعیت به قدری اشتباه بود که مجبور شدم چشمانم را بمالم و از خودم بپرسم که آیا اینها افرادی هستند که برای ارزیابی وضعیت به آنها تکیه می‌کنیم؟

این کارشناس صهیونیست در ادامه افزود:ایران شکست نخورده است چرا که در تهران آدم‌های متوهم وجود ندارد و در آنجا افراد منطقی نشسته‌اند که دقیقاً می‌دانستند چه می‌کنند، هر قدم به خوبی برنامه‌ریزی شده بود.

مارگالیت معتقد بود که پاسخ ایران اساساً «معنای نمادین» دارد، اما در پایان، ایران نمی‌خواهد و علاقه‌ای به گشودن جبهه‌ای نه با آمریکا و نه با اسرائیل ندارد، زیرا ایران بر اساس قوانین خود عمل می‌کند. دیکته می‌کند و این کار را به صورت عقلانی انجام می‌دهد و تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که رژیم صهیونیستی باید از درایتی که تهران به آن عمل می‌کند، یاد بگیرد.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از شکست استراتژیک اسرائیل پس از واکنش ایران خبر داده و گفت که طی دو هفته رژیم صهیونیستی در انتظار پاسخ ایران و کاملا فلج شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • عملیات «وعده صادق» می‌تواند آغازی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد
  • کارشناس صهیونیست: ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش پیروز شد
  • کارشناس آلمانی: اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه است
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • حمایت شهروندان اهل تسنن از پاسخ نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل