Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:04:55 GMT

طالع بینی هفتگی (3 خرداد تا 2 خرداد 99)

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۳۶۵۴

طالع بینی هفتگی (3 خرداد تا 2 خرداد 99)

خبرگزاری آریا -
فال هفته
فال هفته (3 خرداد تا 9 خرداد 99) :
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.
به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالع بینی متولدین فروردین :
صاحبان مشاغل برای بهبود فروش خود باید سخت تلاش کنند در حالی که افراد دارای حقوق و دستمزد با موفقیت بسیار روبرو می شوند. گفته می شود که هزینه ها افزایش می یابد از این رو برای تجملات هزینه نکنید. ازدواج به این زودی مطلوب نیست. از خواندن سیارات به نظر می رسد که به زودی قصد دارید با یک شخص با نفوذ آشنا شوید. دستگاه گوارش ممکن است برای شما آزار دهنده باشد. پیاده روی سریع برای سالم ماندن مناسب است.
طالع بینی متولدین اردیبهشت :
حرکت سیارات باعث می شود تا بازرگانان سخت تر کار کنند. آنها احساس می کنند نتیجه کار سخت خود را نمی گیرند. آنها باید تلاش کنند تا فرصتهای جدیدی را برای افزایش فروش کشف کنند. افراد شاغل توسط رئیس خود تحت فشار قرار می گیرند تا تلاش بیشتری انجام دهند و نتیجه مطلوبی را ارائه دهند. از شما انتظار می رود در جبهه مالی عملکردهای خوبی داشته باشید. سیارات می گویند که باید درآمد بیشتری کسب کنید در حالی که پس اندازهای شما چند برابر می شود. مراقب مشکلات ریه ها باشید.
طالع بینی متولدین خرداد :
کارآفرینان باید از اقدامی بزرگ خودداری کنند اما در غیر این صورت می توانند در اینجا انتظارات خوبی را داشته باشند. آنها نباید از پیگیری با مشتری بالقوه برای عقد قرارداد جلوگیری کنند. افراد حرفه ای مشغول گذراندن اوقات خوشی هستند. آنها در مورد چشم انداز آینده خود خوش بین هستند و در کار کوشا هستند. دانش آموختگان ارشد باید از قبل برای ترم جدید آماده شوند. از نظر مالی ، باید تمام هزینه ها را مدیریت کنید. عاشقان در حال گذراندن اوقات خوشی هستند. آنها باید به احساسات یکدیگر توجه کنند. یک بیماری قدیمی قرار است به شما بازگردد.
طالع بینی متولدین تیر :
اگرچه به نظر می رسد که آینده برای افرادی که مشاغل را اداره می کنند ، جایزه خوبی دارد ، اما تحقق این امر به زمان نیاز دارد. به یاد داشته باشید ، روم در یک روز ساخته نشده است. دارندگان شغل در دستیابی به کارآیی مطلوب کار ناکام هستند. جوانان در آموزش عالی باید با مطالعه مطالب جدید ، خود را برای جلسه آینده آکادمیک آماده کنند. کلیه کارهای نیازمند پول باید در اولویت قرار گیرد. شما باید سعی کنید از فرصتی استفاده کنید که بتواند به درستی معاشرت کند و دوستی جدید و جدی برقرار کند. زمان دلپذیری با عزیزان نشان داده شده است.
طالع بینی متولدین مرداد :
حرکت سیارات آسمانی منجر می شود بازرگانان معاملات سودآور را انجام دهند ، اگرچه نتیجه آن ها مدتی طول می کشد تا خود را نشان دهد. متخصصان شاغل ممکن است در دیدار با اهداف مشکل داشته باشند و در سطح بهینه کار کنند. همچنین ، آنها باید ساعتهای طولانی کار کنند. درآمد منظم شما رشد خواهد کرد علاوه بر این ، شانس بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. شما باید از هزینه های غیر ضروری پول خودداری کنید. از نظر مالی باید راحت باشید. عاشقان قرار است با برخی از ناراحتی ها در رابطه روبرو شوند. تردیدها و گمراهی ها در حال برداشت هستند. اما قبل از اتخاذ هر تصمیم بزرگ ، لازم است که در مواردی مطمئن باشید. بیماران دیابتی باید مراقب سلامتی خود باشند.
طالع بینی متولدین شهریور :
این هفته برای کسانی که در زمینه خرید لوازم آرایشی ، جواهرات و لباس های زنانه مشغول تجارت هستند ، هفته ای مثمر ثمر خواهد بود. هنگام انجام معامله با مشتری جدید باید محتاط عمل کرد. شما می خواهید سودهای چشمگیری مالی کسب کنید. این کار شما را در موقعیتی بسیار راحت قرار می دهد. هیچ هزینه قابل توجهی از پول پیش بینی نشده است. از این رو باید بتوانید پس انداز کنید. احتمالاً زوجین اختلاف نظر با شریک زندگی خود دارند. آنها باید با این کارها صحبت کنند. می توان اوقات خوشی را با خویشاوند پیش بینی کرد. پیش بینی می شود کسانی که در یک رابطه جدید قرار دارند ، با همدیگر زمان شاد و خوشی داشته باشند. یک مسئله بهداشتی قدیمی احتمالاً شما را آزار می دهد.
طالع بینی هفتگی
طالع بینی متولدین مهر :
کارآفرینان باید صبور باشد. انتظار نمی رود همه چیز خوب پیش برود. نهایی شدن معاملات بیشتر طول خواهد کشید و تلاش زیادی لازم است. متخصصان شاغل می توانند بهتر از این که در محل کار دچار مشاجره کلامی شوند بهتر عمل کنند. فرصتی سالم در راه است. اما آنها باید آماده باشند تا مسئولیت های جدیدی را به عهده بگیرند. دانشجویان باید با آمادگی برای ترم جدید از استراحت خود استفاده کنند. دانشجویانی که به پایان تحصیلات خود نزدیک شده اند ، باید یک کار نیمه وقت را انجام دهند. در حالی که هزینه ها بالا می رود ، شما باید روی پس انداز پول تمرکز کنید. یک افزایش کوچک می تواند بیاید. افراد مبتلا به دیابت باید مراقب باشند.
طالع بینی متولدین آبان :
کارآفرینان می توانند مطمئن شوند که یک معامله بزرگ از مشتری بالایی ، می آید. حقوق و دستمزد افراد مستلزم افزایش هستند. دانشجویان باید برای موضوعاتی که در دوره آینده تدریس می شوند ، آماده شوند. پاداش سرمایه گذاری ای را که قبلاً انجام داده اید دریافت خواهید کرد. درآمد شما باید افزایش یابد و ثبات مالی شما را حفظ کند. مجردها ممکن است با شخصی رابطه برقرار کنند. متاهلان یک هفته خارق العاده را سپری می کنند. ممکن است با افراد جدیدی ملاقات کنید اما مراقب کسانی باشید که به آنها اعتماد دارید. سلامتی شما باید خوب باشد. میانسال و افراد پیر ممکن است یک بیماری قدیمی را ببینند. ممکن است یک آسیب غیرقابل پیش بینی وجود داشته باشد.
طالع بینی متولدین آذر :
افراد مشاغل احتمالاً با مشكلی روبرو هستند. به آنها توصیه می شود سهام کافی را نگه دارند ، بنابراین مشتریان خود را ناامید نمی کنند. ممکن است متخصصان شاغل کار سختی را برای ارائه خروجی مطلوب داشته باشند. اما موقعیت مطلوب مشتری باعث می شود آنها آسیب نبینند. دانشجویان نزدیک به پایان تحصیلات خود می خواهند با فردی که اخیراً رابطه عاشقانه ای با آنها برقرار کرده است ، ازدواج کنند. برای به دست آوردن منابع مالی ممکن است نیاز به تلاش زیاد داشته باشید. در حال حاضر از خطرات غیرمترقبه خودداری کنید. ممکن است شاهد افزایش هزینه های خود باشید. مشکلات بهداشتی با ریه ها ممکن است شما را آزار دهد.
طالع بینی متولدین دی :
افراد کارافرین اگر بخواهند در بازار باقی بمانند باید بنگاه اقتصادی خود را توسعه دهند. آنها نیاز به حفظ استانداردهای بالا در خدمات یا محصول خود دارند. ممکن است افراد شاغل نسبت به جایگاه خود در شرکت احساس نگرانی کنند. تعطیلات فرصت خوبی برای دیدار با اقوامی است که در شهر دیگری زندگی می کنند. پیش بینی می شود که بچه های مدرسه در آموزش عالی با مشکلی روبرو هستند که آنها باید مطالعه بیش از حد انجام دهند. درک شما از مسائل مربوط به پول با یک حرکت سودمند کیوان افزایش می یابد. هیچ هزینه بزرگی دیده نمی شود. از این رو پس انداز شما گسترش می یابد. در فشار خون می توانید نگرانی داشته باشید و مراقب آسیب دیدگی باشد.
طالع بینی متولدین بهمن :
از تجار انتظار می رود که در کل کار کنند. با این حال ، با تاخیر نتایج تلاش های آنها به دست می آید. کارمندان از تعیین موقعیت خود در دفتر راضی هستند. به آنها توصیه می شود برای دستیابی به اهداف خود سخت تلاش کنند. به دانشجویان توصیه می شود با گذراندن برنامه درسی از ترم جدید ، از وقفه دانشگاهی بعدی استفاده کنند. سعی نکنید با کارهای بی پروا پول بدست آورید. حرص و طمع پول می تواند شما را با مشكلات عمیق در موسسات حقوقی سوق دهد و آرامش خاطر شما را از بین ببرد. به دلیل موقعیت یابی سیارات ممکن است با افراد جدیدی روبرو شوید . مسئله ای در رابطه با سلامت جسمی شما ایجاد می شود.
طالع بینی متولدین اسفند :
بازرگانان در تجارت خارجی باید سود متوسطی داشته باشند در حالی که فروشندگان تجارت شیمیایی دارای یک زمان پرسود هستند. کمی صبر داشته باشید تعطیلات طولانی و پرتحرک به زودی پایان می یابد. گذراندن وقت با عزیزان ، استراحت و تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های آنلاین جزء اصلی دانشجویان تاکنون بوده است. اما اکنون ، آنها بایدحالت خود را تغییر دهند و وارد حالت مطالعه شوند. در کل ، احتمالاً شما مقداری پول از دست خواهید داد. زمان به شما نیاز دارد تا برای یک شرایط احتمالی آماده شوید. بودجه کافی را برای همین کنار بگذارید. شما لحظات خانوادگی پر از تفریح ​​و سرگرمی می گذرانید. مراقب هرگونه مشکل در عملکرد ریه ها باشید.
گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طالع بینی متولدین داشته باشید داشته باشند انجام دهند پس انداز پیش بینی کار کنند هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر