Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌های ایتالیایی علاقه‌ی زیادی به لینک کردن کاستا به یونایتد دارند. تاریخ انتشار: 04:45 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۸۶۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام بسیاری از رسانه‌های آلمانی بوروسیا دورتموند برای جیدون سانچو، وینگر ۲۰ ساله‌ی خود بیش از ۱۰۰ میلیون یورو تقاضا خواهد کرد و از طرفی مشخص نیست که آیا تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشایر با رقم درخواستی دورتموند موافقت می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش Calciomercato، منچستریونایتد به دیگر گزینه‌های خود نیز توجه می‌کند و داگلاس کاستا یکی از گزینه‌های آنها است.

اولین گزینه‌ی منچستریونایتد در صورت شکست در جذب سانچو، وینگر یوونتوس خواهد بود و از طرفی هم گفته می‌شود کاستا در سه سال اخیر عملکرد با ثباتی از خود در این تیم به نمایش نگذاشته و همین عاملی شده تا سران بانوی پیر به فکر فروش این بازیکن برزیلی در تابستان پیش‌رو بیافتند.

تیم‌های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا، منچسترسیتی و پاریس سن ژرمن به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. با توجه به اینکه یوونتوس خواهان بازگرداندن پوگبا به ایتالیا است اگر یونایتد به سراغ جذب کاستا برود، فابیو پاراتیچی از این وینگر برزیلی برای به خدمت گرفتن پوگبا استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رئیس باشگاه رئال مادرید برای پوگبا شرط گذاشت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد داگلاس کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد