Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:52:02 GMT

هشدار باشگاه استقلال درباره از سرگیری لیگ

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۳۷۱۴

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال در این بیانیه آمده است: "بازی های لیگ به زودی آغاز می‌شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟

در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور هم‌چنان بالا می‌رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می‌رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می‌دهند، می‌توان نگران نبود؟ می‌توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

شروع لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه‌ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیفتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می‌کند؟ آیا هتلی را می‌توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می‌توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می‌دانیم با اروپا برابری نمی‌کند. اگر چه در شروع لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می‌گیریم اما آیا در امکانات نداشته‌مان هم الگو پذیری می‌کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی‌های لیگ فراهم کرده‌ایم؟

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیرعادی است. باید فوتبالیست‌هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه‌های آن‌ها احترام گذاشت."

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال

همشهری آنلاین- آمارهای مسابقه استقلال و شمس‌آذر در سایت متریکا حاوی نکات جالبی است. تیم جواد نکونام در این بازی مالکیت توپ کمتری نسبت به میهمانش داشت، پاس‌های کمتری داد و حتی در دقت پاس هم تیم ضعیف‌تر زمین بود. این تیم بعد از آنکه ۳گل از حریفش پیش افتاد ناگهان فرمان بازی را به دست بازیکن‌های گمنام شمس‌آذر سپرد و ۲گل از این تیم دریافت کرد. در دقایق پایانی حتی گمان می‌رفت تیم قزوینی می‌تواند با استفاده از موقعیت‌هایش گل سوم را هم بزند و بازی را به تساوی بکشاند. اما آبی‌ها با خوش‌شانسی از کمند این تیم گریختند و ۳امتیاز را به خانه بردند. استقلال در این بازی فقط ۳ضربه داخل چارچوب داشت که هر ۳ضربه تبدیل به گل شدند. اما در کنار همه این آمارها از این نکته هم نباید گذشت که استقلال در زمینه خلق موقعیت یکی از بهترین بازی‌های این فصل خودش را سپری کرد و به امید گل بالاتر از ۲ رسید. امید گل ۲.۳۵ برای آبی‌پوشان در مقابل امید گل ۰.۷۹ برای شاگردان سعید دقیقی نشان می‌دهد که تیم جواد نکونام حتی شایستگی پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل را هم داشته است. از امید گل استقلال ۰.۷۴ مربوط به پنالتی مهرداد محمدی و ۱.۶۱ مربوط به سایر موقعیت‌های این تیم بوده است. استقلال در این مسابقه مالکیت توپ را ۴۶ به ۵۴، تعداد پاس را ۳۵۹ به ۴۱۸ و دقت پاس را ۷۳ به ۷۸ به حریفش باخته اما موقعیت‌سازی آبی‌پوشان آن‌قدر خوب بوده که با وجود همه این آمارها یک شوت بیشتر از حریف بزنند و امید گلشان هم ۱.۵۶ واحد بیشتر باشد.

بهترین بازیکن مسابقه استقلال و شمس‌آذر به انتخاب سایت متریکا مهرداد محمدی است که نمره ۸.۰۳ را از این سایت دریافت کرده است. محمدی گل‌های اول و دوم بازی را زد که گل دومش حاصل یک پنالتی روی خودش بود. ابوالفضل جلالی که در این بازی ۲پاس گل داد نمره ۷.۷۹ گرفت و دومین بازیکن برتر زمین شد. در تیم شمس‌آذر هر ۲گل را بازیکنان جانشین به ثمر رساندند که هر دو در نیمه دوم به زمین آمده بودند. فراز امامعلی زننده گل اول نمره ۷.۴۱ گرفت و فخریان زننده گل دوم هم به نمره ۷.۴۶ رسید. اما بهترین بازیکن تیم شمس‌آذر از نگاه متریکا صادق بوصبیح بود که ۳پاس کلیدی و یک پاس گل داد تا نمره ۷.۵۵ را دریافت کند.

کد خبر 845861 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال