Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حرکت هیجانی مردم برای خرید سهام در بورس عاقبت خوبی نخواهد داشت، تاکید کرد: این اقدام می‌تواند در آینده مشکل‌زا باشد لذا انتظار می‌رود مسئولان اجرایی بازار بورس را به حال خود رها نکنند. تاریخ انتشار: 07:01 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۱۱۷۸ محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به روند صعودی سرمایه‌گذاری مردم در بورس گفت: حرکت هیجانی مردم برای خرید سهام در بورس عاقبت خوبی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: این اقدام می‌تواند در آینده مشکل‌زا باشد لذا انتظار می‌رود مسئولان اجرایی بازار بورس را به حال خود رها نکنند.

رضایی کوچی با اشاره به سرگذشت مؤسسات مالی و اعتباری ورشکسته و زیان آفرینی این مؤسسات برای کشور اظهار داشت: اگر بازار بورس به درستی مدیریت نشود جمعیتی بیشتر از بدهکاران مؤسسات مالی و اعتباری متضرر خواهند شد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها بدون حساب و کتاب در بورس سهام خرید و فروش می‌کنند، تاکید کرد: مرتباً قیمت برخی سهام‌ها افزایش پیدا می‌کند لذا این حباب قیمت روزی از بین خواهد رفت و آن وقت قیمت برخی سهام‌ها واقعی خواهد شد که نتیجه این مسئله می‌تواند مردم را متضرر کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تقاضا داریم مسؤلان بازار بورس، به مردم مشاوره بدهند و این بازار را در مسیر صحیح خود کنترل کنند چرا که اگر این بازار رها شود برخی سهام‌ها چند برابر قیمت واقعی خود عرضه خواهد شد که این امر می‌تواند مردم را دچار اشتباه و متضرر کند. بیشتر بخوانید: نماینده مردم رشت: مسئولان مردم را درباره سرمایه‌گذاری در بورس هدایت کنند  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بازار بورس بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با دو هزار و ۴۵۸ واحد افزایش معادل ۳۴ صدم درصد در محدوده ۷۲۶ هزار واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، فارس، فولاد، وبملت، وامید و نوری از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های شبهرون، دلر، ومهان و اپال با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، فاذر، شستا، فملی، فولاد، وبصادر و ثفارش هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۶۳ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.
نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس، خاور و فصبا از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، بپاس، فزر و آریان از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۵۹۰ نماد مثبت برابر ۲۰۸ نماد منفی بود. ۳۸۴ صف خرید مقابل ۹۴ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۹۲ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۳ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • روز سبز بورس تهران
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • سازمان بورس: دامنه نوسان در بازار سهام به مثبت و منفی یک درصد محدود شد
  • دامنه نوسان بورس، مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس و فرابورس برای سه روز تغییر کرد
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی