Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "مندلا ماندلا" نوه نلسون ماندلا رهبر فقید و ضد آپارتاید آفریقای جنوبی، در در بزرگ‌ترین کنفرانس آنلاین بین المللی روز جهانی قدس، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین گفت: تا زمانی که هنوز میلیون ها آواره فلسطینی آزادی و سرزمین خود را به دست نیاورده باشند، ما آزادی خود از رژیم آپارتاید را کامل نمی دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شخصیت آفریقای جنوبی تصریح کرد تا زمانی که درد و رنج مردم مظلوم فلسطین از جنایات رژیم اسرائیل پایان نیابد و تا زمانی که فلسطینیان نتوانند در سرزمین مادری خود و خارج از اشغال صهیونیست ها زندگی کنند، آزادی ما هم تکمیل نخواهد بود.

وی تاکید کرد: ما با مردم فلسطین و در کنار آنها هستیم و از این کنفرانس به تمام فعالان طرفدار آزادی انسان ها اعلام می کنم که از همه توان و ظرفیت موجود برای پایان دادن به رژیم آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان استفاده کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن تا زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین

منصور در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد و در آن گفت که فلسطینی‌ها فقط می‌خواهند زنده بمانند.

او گفت: تمام مردم فلسطین ما، در هر کجا که هستند، می‌خواهند زندگی کنند و به زندگی بچسبند، درست مانند سایر مردمان روی زمین؛ ملتی که آرزوی آزادی، زندگی شایسته دارد و می‌خواهد در صلح زندگی کند. 

منصور همچنین ابراز اطمینان کرد که فلسطینی‌ها از روی زمین محو نخواهند شد - دقیقاً به این دلیل که آنها زندگی را دوست دارند.

همانطور که در تصاویر گرفته شده در این دیدار مشخص است، ونسا فریزر نماینده دائم مالت در سازمان ملل در میانه سخنرانی منصور شروع به گریه کرد. در ابتدا فقط از طریق گوشی با دقت به صحبت‌های دیپلمات گوش داد و صحبت‌های سخنران برای او ترجمه شد و سپس با دست شروع به پاک کردن اشک از صورتش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین