Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهین علی بخشی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰۰ باشگاه ورزشی ۲ منظوره نیز در استان مرکزی وجود دارد که بانوان ساعاتی از روز را در این اماکن ورزش می‌کردندکه تعطیلی آن‌ها زیان جدی در پی داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون اعتباری برای کمک به باشگاه‌های ورزشی بانوان آسیب دیده از بیماری کرونا در استان مرکزی پرداخت نشده و بسیاری از باشگاه‌داران برای جبران اجاره بهای مکان و پرداخت دستمزد مربیان و کارکنانشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه هنوز رقم نهایی خسارت وارده به باشگاه‌های ورزشی بانوان استان جمع‌بندی نشده است، اظهار داشت: با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی، بانوان ورزشکار استان مرکزی در ایام کرونا با رعایت نکات بهداشتی دست از تمرینات ورزشی خود برنداشته و در منازل اقدام به تمرینات مختلف می‌کنند.

علی‌بخشی تصریح کرد: ورزش و ارایه تمرینات ورزشی در فضای مجازی استان مرکزی همچنان توسط هیات‌ها و مربیان در رشته‌های مختلف ورزشی داغ است و این مهم بستری سهل برای ورزش همه اقشار در جامعه نیز فراهم کرده است.

۳۴ هزار و ۹۴۰  هزار بانوی استان مرکزی به صورت سازمان یافت در ۴۶ رشته ورزشی فعالیت دارند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان اول اسفندماه سال ۹۸ پس از قم در شهر اراک به ثبت رسید.

تاکنون یک‌هزار و ۹۸۳ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری اولین دوره رقابت‌های ورزش جدید هندپلو(توپ‌سو) در ارومیه و به میزبانی استخر این سازمان خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 745872

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر