Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های توسعه‌ای در جزیره هرمز با روند خوبی در حال اجرا است.

همتی افزود:رینگ دور جزیره هرمز شامل جاده، پیاده رو، پیست دوچرخه سواری و سیستم روشنایی با سرعت بالایی در حال تکمیل شدن است.

او با اشاره به تمرکز صورت گرفته برای توسعه جزیره هرمز، گفت: سرمایه‌گذاری‌های خوبی نیز برای احداث و راه اندازی هتل و مراکز اقامتی و تفریحی در این جزیره صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های توسعه‌ای در این جزیره توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی با مشارکت بنیاد برکت اجرا می‌شود.

همتی با قدردانی از مردم جزیره هرمز برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، افزود: با اجرای سیاست در خانه ماندن و ممنوعیت ورود گردشگر به جزیره هرمز به ویژه در ایام نوروز و همچنین توجه بسیار خوب مردم این جزیره نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری، در جزیره هرمز ابتلا به بیماری کرونا نداشته ایم و امیدواریم این شرایط همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جزیره هرمز بنیاد برکت ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش‌ها از ساعت ۹ و سی دقیقه دیروز ۲۷ آبان در استان آغاز شد و طبق پیش بینی‌ها تا فردا ادامه دارد.

مجتبی حمزه نژاد افزود: در جزیره کیش ۴۷ و چهار دهم میلی متر، پارسیان ۴۴ و نیم، سردشت بشاگرد ۳۷ و هشت دهم، شهر جدید علوی ۳۶ و شش دهم میلی متر، بندرخمیر ۳۵ و دو دهم میلی متر، بستک ۳۲، بندرلنگه ۲۷ و شش دهم میلی متر، قشم ۲۴ و دو دهم میلی متر و رودان هم ۲۱ و هفت دهم میلی متر بارندگی ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ فروردین

بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان، جزایر خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه از شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در استان ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)
  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز
  • صحنه‌هایی متفاوت از بارندگی در جزیره هرمز
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی
  • ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز