Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ تقی کبیری شنبه سوم خرداد در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر، ابراز داشت: ممنوعیت تردد در محور سمنان- فیروزکوه به منظور کاهش تصادفات، سفر ایمن هموطنان و کاهش حجم ترافیک از هشت صبح تا ۱۲ نیمه شب اعمال می شود.

وی ادامه داد: با شروع مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات روزهای آینده ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان از روز سی و یکم اردیبهشت پرحجم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری تصریح کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفرها به دلیل تعطیلات روزهای آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند و بر امنیت تردد خودروها به ویژه در محور اصلی تهران- مشهد نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

جاده سمنان-فیروزکوه، یکی از محورهای ارتباطی مهم استان‌های مرکزی با شمال کشور است.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.

کد خبر 514225 برچسب‌ها استان سمنان پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان پلیس راهور جاده ها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است