Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در استان مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند که حدود ۴ هزار نفر از این افراد در خارج از استان مشغول به فعالیت بودند.

حفیظ‌الله فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دولت برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا بسته حمایتی در قالب تسهیلات بانکی در نظر گرفته است، اظهار کرد: سازوکار پرداخت این تسهیلات فراهم شده است و  اصنافی مشمول این بسته می‌شوند که در این ایام کارگران خود را تعدیل نکرده‌ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: به ازای هر کارگر ۱۲ میلیون تومان تسهیلات به واحد صنفی پرداخت می‌شود و رستوران‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... از مشاغلی هستند که مشمول دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل آسیب‌دیده تا زمان تخصیص اعتبار فرصت دارند در سامانه مربوط ثبت‌نام کنند، گفت: طبق آمار اتاق اصناف حدود ۴۳ هزار واحد صنفی چهارمحال و بختیاری تعطیل شدند.

فاضلی در پایان با بیان اینکه نزدیک به ۱۴ هزار نفر درخواست دریافت بیمه بیکاری در ایام شیوع کرونا ویروس را داشتند، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند که حدود ۴ هزار نفر از این افراد در خارج از استان مشغول به فعالیت بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری تسهيلات دریافت بیمه بیکاری چهارمحال و بختیاری مشمول دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری