Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی جمعه  شب در نشستی در همین رابطه ضمن قدر دانی از تلاش های خیران در بخش های مختلف از جمله مسکن، اظهار داشت: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته ۴۱۲ واحد مسکونی جدید نیز توسط خیرین مسکن ساز استان هرمزگان برای اقشار هدف در شهرستان‌های مختلف این استان ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر حضور نماینده انجمن خیران مسکن ساز در جلسات شورای مسکن هرمزگان، افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با استفاده از ظرفیت های خیرین، دستگاه‌های حمایتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم برای اقشار مستمند و خانواده‌های دارای افراد معلول، مسکن بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی ادامه داد: قانون نیز معافیت هایی را برای خیرین مسکن ساز از جمله در زمینه انشعابات آب و برق و همچنین اختصاص زمین رایگان از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در نظر گرفته است.

استاندار هرمزگان گفت: باید خواسته های انجمن خیران مسکن ساز در نشست های شورای مسکن مطرح و اقدامات لازم در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات از سوی دیگر دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری ها، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:از همه ظرفیت های قانونی برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت باید بهره گرفت تا شرایط برای تامین مسکن افراد بی بضاعت و خانوار های دارای اعضای معلول روان سازی شود .

همتی ابراز داشت:تامین مسکن و درمان از جمله نیازهای مهم جامعه به شمار می رود که در دولت تدبیر و امید این نیازها در قالب طرح تحول سلامت و طرح های مختلف برای تامین مسکن عملیاتی شده است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان  فریدون همتی پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان فریدون همتی بنياد مسكن انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان فریدون همتی مسکن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: دولت‌های گذشته در بهترین شرایط ۷۰۰ منزل مسکونی توسط بنیاد مسکن استان احداث کرده‌اند، اما در دولت سیزدهم بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی در سطح استان توسط بنیاد احداث می‌شود.

علیرضا نادریان‌زاده به مناسب هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با بیان اینکه فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متنوع، وسیع و پرحجم است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در حال حاضر از دورترین روستاهای استان یزد تا مرکز استان، پروژه‌های زیاد عمرانی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: علاوه بر ساخت مسکن پروژه‌های دیگری در حال انجام بوده به نحوی که در تمام زمینه‌های عمرانی مشغول به فعالیت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه از لحاظ حجم کاری مجموع فعالیت‌های دو سال و نیم اخیر این مجموعه با مدت مشابه آن در دولت قبل به‌هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته در بهترین شرایط ۷۰۰ منزل مسکونی توسط بنیاد مسکن استان احداث شده بود در حالی که در این دولت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد احداث بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی را در یزد اجرا می‌کند.

نادریان‌زاده اضافه کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰۰ نفر در استان یزد از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برای احداث واحدهای مسکونی روستایی در شهرها استفاده کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه در دولت قبل افزایش سه برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر طرح هادی در ۱۴۲ روستای استان یزد اجرا شده است، گفت: این طرح در دولت گذشته تنها ۱۷ طرح هادی بوده است که نشان از افزایش هشت برابری این موضوع در دولت سیزدهم تنها طی دو سال اخیر دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد افزود: صدور سند مالکیت روستایی در این دولت نسبت به دولت قبل ۲۳۰ درصد رشد داشته و یزد در این امر رتبه اول کشور را کسب کرده است.

کد خبر 744969

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان
  • آغاز واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری