Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهادی که به داود فنایی شده بود، می‌توانست باشگاه پرسپولیس را در دوره‌ای زیر و رو کند. در همین زمینه، با فنایی تماس گرفتیم تا ماجرا را جویا شویم. ماجرایی که البته مربوط به امروز هم نیست و به دو دهه قبل بازمی‌گردد. فنایی در این مورد به خبرورزشی گفت: «این موضوع به حضور پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان سالی که در نیمه‌نهایی به سامسونگ خوردیم و باید در کره‌جنوبی بازی می‌کردیم. در آن دیدار باختیم و در نهایت سوم شدیم. آن سال واقعاً خوب کار کردم. اشمیت مربی آلمانی تیم‌مان، یک گروهی را از بوندس‌لیگا به ایران فرستاده بود تا حامد کاویانپور را ببینند. حامد هم خیلی خوب بود ولی بعد از بازی به سراغ من آمدند و گفتند تو می‌توانی همین حالا در بوندس‌لیگا بازی کنی، اما من به خاطر علی پروین و نیاز پرسپولیس، در تیم ماندم. پیشنهادشان واقعاً بالا و باورنکردنی بود. من از همه چیز گذشتم و به ایران آمدم به این خیال که با تیم ملی به جام جهانی می‌روم و آنجا خودم را نشان می‌دهم تا بتوانم مشتریان بهتری پیدا کنم ولی در سال ۲۰۰۲ از صعود به جام جهانی بازماندیم و آرزوی همه بازیکنان آن تیم به باد رفت.»


او اضافه کرد: «با این حال، چندان هم ناراحت نیستم، چون پای پرسپولیس ایستادم و ثمره آن را هم با لطف همیشگی هواداران دیدم. حتی برای اینکه عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس را اثبات کنم، در سال‌های آخر فوتبالم مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان را به این باشگاه بخشیدم. آن زمان با چنین رقمی می‌توانستم یکی، دو آپارتمان در بهترین نقاط تهران بخرم. سال ۸۱ یا ۸۲ بود که این تصمیم را گرفتم. در همین ولنجک تهران آپارتمان ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان بود. من می‌توانستم لژیونر باشم، اما قسمت نبود و از سوی دیگر، علی پروین به قدری برای‌مان ارزش داشت که وقتی حرف می‌زد، ما نمی‌توانستیم مقابل او صحبت کنیم.»

256 43

کد خبر 1391204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی

در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

پرسپولیس در دقیقه ۸ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

اسماعیلی‌فر که در بازی رفت مقابل صنعت نفت یک گل‌به‌خودی زده بود، حالا دروازه حریف آبادانی را باز کرد اما در شادی پس از گل خود حرکتی غیراخلاقی انجام داد که می‌تواند برای او و باشگاه دردسرساز شود.

منبع:‌ خبرورزشی

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • فنایی درباره پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • (تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر