Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: روزی را پیش‌بینی می‌کنیم که در قدس نماز جمعه بخوانیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز قدس، اظهار کرد: رهبری معظم امت اسلامی با بیان تاریخچه موضوع و همچنین روشنگری در خصوص وظایف مردم و دولت‌ها در مورد مسئله فلسطین به نوعی تکلیف همه را روشن کردند و مسئولیت را تقسیم کردند که هر کسی در این زمینه کارش را انجام نمی‌دهد مشخص باشد و آن کس که وظیفه‌اش را انجام می‌دهد روشن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت‌ها هم تکلیفشان را با دولت‌هایی که وظیفه خود را در خصوص آزادسازی قدس انجام می‌دهند، می‌دانند.

 وی افزود: غربی‌ها که شعار حقوق بشر می‌دهند، در مساله‌ای مثل فلسطین سلیقه‌ای عمل می‌کنند؛ آنها اگر چیزی در جایی به نفعشان باشد آن را می‌پذیرند و آنجایی که به ضررشان است هر چیزی را نمی‌پذیرند. معیار آنها حق نیست بلکه خواسته‌های درونی‌شان است که عموما هم باعث ظلم می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: ما معتقدیم همانطور که خرمشهر آزاد شد قدس هم آزاد می‌شود. من در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتم، برخی رزمندگانی هم بودند که روز فتح خرمشهر نبودند و به شهادت رسیدند، در این روز همه مردم ایران از جمله رزمندگان شادی و شعف خاصی داشتند. کسانی هم که الان دارند برای آزادی قدس زحمت می‌کشند حتما این روز را خواهند دید و اگر هم این روز را نبینند در آن سهیم هستند.

حاجی دلیگانی در پایان اضافه کرد: ما روزی را پیش‌بینی می‌کنیم که نماز جمعه روز قدس را در قدس بخوانیم و در آن روز همه آنهایی که برای آزادسازی قدس کاری نکردند یا خیانت کردند از کاری که می توانستند و انجام ندادند پشیمان می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) و نیز فردا پنج شنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهید صدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود.

مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

از همه مردم شهیدپرور البرز دعوت می‌شود در مراسم این شهید والامقام شرکت کنند؛ حضور باشکوه آنها موجب آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده وی و نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 6063669

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند