Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:59:17 GMT

آخرین جزییات از وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۴۸۸۱

آخرین جزییات از وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین میرزایی» با اشاره به اینکه ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند، گفت: حدود ۴ میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست و برای افرادی که فاقد سیم‌کارت هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

وی افزود: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود. ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند، است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود یک پیامک برای آنها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تاییدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وام کرونا وام وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی