Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابواحمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفتگو با المیادین اظهار داشت: موضع آیت الله خامنه ای درباره فلسطین منطبق با خواست و اراده فلسطینی ها است و ایشان نقشه راهی را برای آزادسازی فلسطین از طریق گزینه مقاومت ترسیم کردند و این همان گزینه ما است.

وی درخصوص عادی سازی روابط برخی نظام های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: ملت های عربی مخالف عادی سازی روابط هستند و اقدامات نظام های عربی در این رابطه را رد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مورد این اقدامات و تلاش برای عادی سازی، فرود هواپیمای اماراتی در فرودگاه اسرائیل بود که به بهانه کمک به فلسطینی ها صورت گرفت.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین لغو شناسایی رژیم صهیونیستی و خروج از توافق اسلو را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اختلاف ما با تشکیلات خودگردان هم ریشه در مخالفت ما با توافق اسلو دارد که آن را برای منافع ملت فلسطین زیان آور می‌دانیم.

وی خواستار یکپارچه شدن تلاشها و تشکیل رهبری ملی در کرانه باختری شد تا در برابر تحرکات رژیم صهیونیستی درخصوص الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین بایستد، ابواحمد فؤاد در ادامه گفت: باید هوشیار بود تا کسی در چرخه یاس و نومیدی نیفتد زیرا مقاومت و آزادسازی رویکرد و خط مشی ما از نسلی به نسل دیگر بوده است.

مقام معظم رهبری در سخنرانی بی نظیر خود به مناسبت روز جهانی قدس به مهم‌ترین مسأله جهان عرب و اسلام که همان مسأله فلسطین وآزاد سازی قدس است اشاره کردند.

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس مورد توجه تحلیلگران و کارشناسان بین المللی به ویژه جهان عرب قرارگرفته است چرا که از لحاظ زمانی در سایه تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و توسعه شهرک سازی ها و تلاش‌ها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی انجام شد.

کد خبر 4932410

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه خلق برای آزادی فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی روسیه ایران افغانستان سوریه شیوع کرونا دونالد ترامپ لبنان امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد