Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@21:18:37 GMT

چرتکه انداختن برای کار فرهنگی درباره فلسطین

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۰۱۰

چرتکه انداختن برای کار فرهنگی درباره فلسطین

کیوان امجدیان منتقد و روزنامه نگار، یادداشتی را با عنوان «چرتکه انداختن برای کار فرهنگی درباره فلسطین» در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کیوان امجدیان، منتقد و روزنامه نگار طی یادداشتی در اینستاگرام نوشت: چرتکه انداختن برای کار فرهنگی درباره فلسطین

امیدوارم مدیران فرهنگی، ظرفیت انجام کارهای فرهنگی درست و اساسی برای فلسطین و قدس را داشته باشند یا پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا متاسفانه این ظرفیت وجود ندارد و اغلبشان صرفا شعار میدهند اما وقتی بصورت جدی بخواهند درگیر تولید اثری شوند ، چرتکه برمیدارند و حساب و کتاب و....یک نمونه همین رفتار، چند ماه قبل برای ما هم اتفاق افتاد.. گروه موسیقی جبران یک گروه بسیار مقبول بین المللی فلسطینی فرانسوی است که علیه اسرائیل مواضع جدی تندی دارند. رژیم صهیونیستی تاحالا چند بار تهدیدشان کرده اما این گروه آنقدر طرفدار داد و آنقدر میان مردم و هنرمندان دنیا مقبولیت دارد که جرات آسیب زدن به آنها را ندارند. گروهی که در بزرگترین سالنها و جدی ترین فستیوالها برنامه اجرا کرده اند.

به واسطه روابطی که داشتیم و با کلی زحمت توانستیم با این گروه که از بزرگترین و مشهورترین گروه های عود نوازی دنیاست، ارتباط بگیریم و چند بار مفصل حرف بزنیم. آنها قبول کردند باوجود همه مشکلاتی که برایشان پیش می آمد به ایران بیایند.آن هم با حداقل دستمزد و به شرط اجرای یک قطعه باکلام علیه رژیم صهیونیستی...

بعد از آن، با اشتیاق پیش دوستان یک نهاد فرهنگی رفتیم و وصل شدیم به بخش موسیقی آنجا..از اینجا به بعدش به معنای واقعی کلمه َ،فاجعه بود...

رییس بخش موسیقی آنجا فرزندمحترم یک سردار عزیز بود( این موضوع ، یعنی مدیر شدن فرزندان سرداران هم از آن چیزهایی است که بعدا باید مفصل به آنها پرداخت و جریانی برای قطع یا حذف این روند نامبارک ایجاد کرد) این مدیر فرزند سردار عزیز ، کمترین درکی از موسیقی نداشت..ایشان بعد از آنکه توضیحات ما را شنیدند و اینکه گروه جبران در ایران هم علاقمندان زیادی دارند_ خصوصا هنرمندها و علاقمندان موسیقی و.._ و ما میتوانیم برای این دسته از مخاطبان، اثر ضد اسرائیلی اجرا کنیم و... پرسیدند ، حالا از اینها بگذریم،بفرمایید که چقدر خرج دارد؟ گفتیم مثلا برای امدن و رفتن و حداقل دستمزدشان میشود فلان قدر یورو...

چرتکه انداخت .به تومان تبدیلش کرد و گفت: "واای..چه خبر است .بجای اینکار به همین محمد حسین اقای خودمون یک دهمش و میدیم که کنسرت بزاره..".

رابط ما وقتی این را شنید یک کلمه هم حرف نزد.فقط زیرچشمی نگاهم کرد..با نگاهش انگار داشت حرف میزد .التماس میکرد که هیچ حرف دیگری نزنم و..فقط برویم...

بعدها شنیدم فرموده اند: "اگر بخواهیم اینقدر پول بدهیم مگر خودمان چلاقیم..خودمان یک گروه بی نام و نشان می آوریم و یک پولی بهشان میدهیم و باقیش را هم صرف کارهای دیگری میکنیم."

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست گروه ۷ درباره موضوعات مختلف از جمله مساله ایران، اسرائیل و جنگ غزه صحبت کرد.

بلینکن در صحبت های خود اقدام موشکی و پهپادی اخیر ایران در اراضی اشغالی را محکوم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که از ایران و اسرائیل می‌خواهیم که تنش را تشدید نکنند و به دنبال کاهش تنش ها باشند.

آنتونی بلینکن با اشاره به حمله شب گذشته منتسب به اسرائیل علیه ایران در عین حال تاکید کرد که آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه شرکت نکرده است.

بلینکن در عین حال تاکید کرد کرد که ما متعهد به حمایت از اسرائیل برای دفاع از خود هستیم و در صورت لزوم در دفاع از آن شرکت خواهیم کرد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر تعهد واشنگتن و سایر شرکا بر پاسخگو کردن ایران در قبال آنچه که وی اقدامات بی ثبات کننده ایران خوانده، تاکید کرد.

بلینکن همچنین از قصد گروه ۷ برای اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران خبر داد و گفت که اعضای گروه ۷ آن را تایید کرده‌اند.

وی درباره شرایط غزه نیز مدعی شد که آمریکا خواهان حمایت بیشتر از تلاشهای بشردوستانه در نوار غزه است و تاکید کرد که باید کمکها را بهتر در نوار غزه توزیع کنیم.

علیرغم موانع تل آویو و کابینه نتانیاهو در مسیر آتش بس، بلینکن با متهم کردن حماس در این زمینه مدعی شد که حماس تنها طرفی است که ما را از آتش بس در نوار غزه باز می دارد.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل را وتو کرد در این باره نیز اظهار نظر و گفت، زمان مناسب برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین هنوز فرا نرسیده است!

وی در ادامه مدعی شد، ما خواهان آینده‌ای در منطقه هستیم که ادغام اسرائیل در آن را تضمین کند و مسئله فلسطین را هم حل کند.

کد خبر 845544 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل آنتونى بلينكن ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند