Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:02:33 GMT

دمای هوا در کرمانشاه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۰۲۰

دمای هوا در کرمانشاه کاهش می‌یابد

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز تا روز دوشنبه موجی ناپایدار با تقویت میدان‌های باد جنوبی و جنوب غربی جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: به دنبال این شرایط ضمن کاهش نسبی دمای هوای روزانه شاهد رشد ابر و وزش باد در برخی ساعات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه ممکن است وزش باد سبب نفوذ گرد و غبار در نواحی مرزی استان شود، بیان داشت: این احتمال در روزهای یکشنبه و دوشنبه به وقوع محتمل‌تر است.

این مسئول عنوان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود از روز سه شنبه تا پایان هفته دمای هوا به آرامی افزایش یابد و البته پدیده دیگری برای استان پیش‌بینی نخواهد شد.

خسروی گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان بین ۱۱ و ۳۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی سومار با ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سنقر با هشت درجه خنک‌تر نقاط استان بودند.

کد خبر 4932401

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوای کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا گرد و غبار کاهش دما ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی راهپیمایی روز قدس بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۸ فروردین گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • کرمان، سومین استان گرم کشور