Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «شهاب حیدری» افزود:  انتظار می ورد با طرح های در دست اقدام این رقم به زودی تبدیل به پوشش صد درصدی شود.

وی اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۴۲۲ هزار مشترک پهن باند ثابت و سیار با ضریب نفوذ ۸۰ درصدی در این استان وجود دارد که این آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان عنوان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۹۸۵ روستای این استان ۲ هزار و ۵۴۰ روستا دارای ارتباط است که انتظار می‌رود با توجه به اهمیت کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، به‌زودی شاهد دسترسی ۱۰۰ درصدی کامل و تحت پوشش قرار گرفتن تمام مناطق این استان به شبکه‌های ارتباطی باشیم.

حیدری در بخش دیگری از صحبت هایش به بهره‌مندی ضریب نفوذ ۱۳۸ درصدی شبکه تلفن همراه در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نشان‌دهنده این است که تعدادی از شهروندان استان دارای چند سیم‌کارت فعال هستند و به‌صورت همزمان از خدمات اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان افزود: این آمار به تفکیک برای اپراتور اول ۷۶ درصد، اپراتور دوم ۵۶ درصد و اپراتور سوم ۶ درصد است که این ارقام بیانگر فعالیت گسترده سه اپراتور در سطح است.

وی بیان کرد: اکثر نقاط لرستان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

۴۶

کد خبر 1391193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت:آمار تصادفات درمحورهای ارتباطی این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخشهای تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب ۶۳ و ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسن عباسی، با بیان اینکه روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم باید تداوم یابد، افزود: در نوروز امسال تجربه خوبی در این خصوص داشتیم که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

عباسی، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به کاهش تصادفات در این شهرستان گفت: علت اصلی بیش از ۷۰ درصد تصادف‌ها خطای انسانی است.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی، ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی شهرستان مهاباد افزود: عملیات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند در تقاطع های شهری در کنار اجرای طرحهای ترافیکی و پروژه های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تأثیر مثبت گذاشته است.

وی، از شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک خواست در صورتیکه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین با تأکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر اضافه کرد: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان