Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «عباس شرفی» افزود: در راستای اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی، در دو ماهه امسال ۴۵ کیلومتر معادل ۳۶۰ هزار متربع روکش آسفالت در محورهای استان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: همچنین عملیات لکه گیری و چاله گیری در بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی گفت: برای اولین بار در استان لرستان روکش حفاظتی چیپ سیل در شهرستان پلدختر اجرایی شد که تاکنون ۲۰ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده است.

۴۶

کد خبر 1391197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر

به گزارش مهر، محمد فدوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده است و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تأمین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است.

فدوی اعتبار این پروژه را ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام می‌شود.

کد خبر 6079037

دیگر خبرها

  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان