Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برخورد با چندین مورد تخلف، گران‌فروشی، احتکار و امتناع از توزیع کالا در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا ابوالقاسمی با اشاره به جدیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در برخورد با مفاسد اقتصادی، بیان کرد: «بازرسان این سازمان طی روزهای گذشته دو انبار بزرگ احتکار برنج را کشف و ضبط کردند و ضمن صورت‌جلسه و پلمب این واحدها، پرونده‌ی آن‌ها برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان ارسال شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «بازرسان این سازمان، یک واحد صنفی مواد غذایی را در پی گزارشات مردمی به علت گران‌فروشی و احتکار ۱۰ تن برنج طرح تنظیم بازار در محل یک واحد صنفی غیرفعال، کشف کردند».

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: «همچنین بازرسان موفق به کشف و شناسایی انبار دیگری در کرمان که به قصد گران‌فروشی ۴۰ تن انواع برنج را احتکار کرده بود، شدند و این واحد تا اطلاع ثانوی توسط تعزیرات حکومتی این استان پلمب شد».

وی گفت: «پرونده این متخلف اقتصادی تشکیل و به منظور انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارسال شده است».

 

کشف ۲ واحد متخلف اقلام بهداشتی در کرمان

ابوالقاسمی اضافه کرد: «یک واحد صنفی فروش مواد ضدعفونی‌کننده نیز به جرم گران‌فروشی به مبلغ بیش از ۶۲۶ میلیون ریال کشف و شناسایی شد».

وی افزود: یک واحد تولیدی ماسک نیز به جرم تقلب به ارزش ۱۹۵ میلیون ریال شناسایی شد و بازرسان پرونده‌ی این واحد را به مبلغ ۱۹۵ میلیون ریال تکمیل و برای صدور و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی استان کرمان معرفی کردند».

 

ارسال پرونده ۵ واحد متخلف توزیع کالای اساسی به تعزیرات

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: «پنج واحد توزیع‌کننده‌ی کالای اساسی متخلف در کرمان که از طریق گران‌فروشی، سودجویی می‌کردند، طی روزهای گذشته توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شناسایی شدند».

وی گفت: «پرونده‌ی این واحدهای متخلف تشکیل و به صورت جداگانه برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد».

 

کشف ۳ واحد متخلف با جرم گران‌فروشی و امتناع از عرضه کالا

ابوالقاسمی افزود: «یک واحد عمده‌فروشی مواد غذایی از طریق گران‌فروشی اقدام به سودجویی می‌کرد که با هوشیاری بازرسان سازمان صمت استان کرمان به مبلغ ۴۸۸ میلیون ریال جریمه و پرونده‌ی آن تکمیل و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد».

وی ادامه داد: «یک شرکت پخش نیز به جرم امتناع از توزیع کالا شناسایی شد و بازرسان پرونده‌ی این شرکت را به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال تکمیل و به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارسال کردند».

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: «یک واحد عمده‌فروشی دیگر نیز به‌علت امتناع از توزیع و عرضه‌ی کالا در کرمان شناسایی شد و پرونده‌ی تخلف این واحد به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال تکمیل و به تعزیرات حکومتی استان سپرده شد».

 

کشف تخلف ۱۰ واحد در میدان میوه و تره‌بار کرمان

وی گفت: «بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تعداد ۱۰ واحد متخلف را طی روزهای گذشته در میدان میوه و تره‌بار کرمان به جرم تخلفات گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور شناسایی کردند».

ابولقاسمی ادامه داد: «پرونده‌ی این واحدها تکمیل و جهت انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارسال شده است».

وی اضافه کرد: «همچنین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پرونده‌ی یک واحد لاستیک‌فروشی را به جرم احتکار انواع لاستیک خودرو به مبلغ بیش از ۵۲۲ میلیون تومان تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت تعزیرات حکومتی استان کرمان معدن و تجارت استان کرمان بازرسان سازمان پرونده ی کرمان ارسال میلیون ریال گران فروشی شناسایی شد واحد متخلف ارسال شد یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت