Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی اسماعیلی افزود: نوبت‌دهی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان توسط مدارس از نیمه تیر و فعالیت رسمی پایگاه‌های سنجش از ابتدای مرداد ۹۹ آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: سال‌های گذشته، فعالیت پایگاه‌های سنجش این طرح در خرداد آغاز می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع کرونا با تاخیر حدود یک ماهه و تغییراتی در شیوه اجرا، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی ادامه داد: از جمله این تغییرات، کاهش تعداد مراجعان روزانه در پایگاه‌ها به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی منطبق بر تصمیمات و برنامه‌های ستاد کرونا است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان اضافه کرد:‌ در سال‌های گذشته، پایگاه‌ها در سه مدل الف، ب وج به ترتیب روزانه حداکثر ۲۶,۴۲و۱۳ نفر نوآموز را پذیرش می‌کردند.

وی گفت: در سال ۹۹ تمامی پایگاه‌های کشور و استان  ملزم به پذیرش حداکثر۲۰نفر در روز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فواصل نیم ساعت یک نوآموز شده‌اند که به همین دلیل یک ساعت به فعالیت روزانه پایگاه‌ها افزوده خواهد شد.

اسماعیلی افزود: پیش‌بینی می‌شود با هدف جبران کاهش اجباری تعداد مراجعان در برخی شهرها،  چهار پایگاه  به مجموع پایگاه‌های استان افزوده شود. 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان درخصوص سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی نیز اظهار کرد:‌ سنجش این رده سنی نیز با هدف کاهش مراجعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مهر ۹۹ و طی سال تحصیلی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 514242 برچسب‌ها كرونا در ايران استان لرستان مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان لرستان مدرسه و مدارس پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • مصرف روزانه شکلات چه تاثیری بر روده دارد؟
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است