Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همت و تلاش فعالان اقتصادی بخش خصوصی تأمین ۵۰ هزار جفت دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل و ۲۰ عدد تب سنج جهت توزیع به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌های خراسان‌جنوبی صورت گرفته است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به تأمین بسته‌های معیشتی به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومانی توسط فعالان اقتصادی استان برای توزیع بین نیازمندان خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی چون روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، شکر و حبوبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است، گفت: جامعه نیکوکاری ابرار به عنوان یکی از مجموعه‌های وابسته به اتاق ایران، در راستای مأموریت و وظایف خود بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه مبارزه با کرونا هزینه کرده است.

وی اظهار کرد: این هزینه‌ها شامل خرید پارچه، خرید و توزیع تعداد ۲۰۰۰ عدد ماسک N۹۵، خرید ۱۰ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰ عدد تخت ICU با تجهیزات جانبی ۵۰ عدد تخت و لوازم شده که به مراکز درمانی نیز ارسال شده است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند بیان‌کرد: اتاق بازرگانی بیرجند پیش از این نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین محموله به ارزش یک میلیارد تومان شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، گان، شیلد و تب سنج را در اختیار مراکز درمانی، بیمارستان‌های استان، بسیج اصناف و واحدهای تولیدی قرار داده است.

علیزاده با اشاره به حضور فعالانه اتاق بازرگانی ایران و فعالان بخش خصوصی استان در طراحی مقابله با ویروس کرونا در شرایط کنونی گفت: امید است با استفاده از ظرفیت‌های چابک و چالاک بخش خصوصی و با یک انسجام درونی ویروس کرونا را در جامعه شکست دهیم.

وی بیان‌کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اتاق ایران بنا به رسالت و مسئولیت اجتماعی خویش لازم دانست تمام توان خود را برای همکاری با کادر درمانی و مدافعان بخش سلامت جامعه و همچنین کمک به هم‌وطنان عزیز در شرایط شیوع این برنامه به کار گیرد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند یادآور شد: اتاق بازرگانی بیرجند و فعالان اقتصادی در موضوع کنترل این بیماری و دستگیری نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 4931326

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی بیرجند رضا علیزاده بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی راهپیمایی روز قدس بیرجند مشهد فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از اهدای ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت بالغ بر 165 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به هفته ملی سلامت خانواده از اول تا هفتم اردیبهشت گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده 4 هزار و 727 قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش 165 میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.  

حسینی با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و ... بوده است، خاطرنشان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به ‌منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم‌افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

حسینی، همچنین از  4 هزار و 235 فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: 4 هزار و 12  طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجراشده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و تعداد 2 هزار و 120 طرح در شهر اجراشده و یک هزار و 496 طرح توسط بانوان و تعداد 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجراشده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!