Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:26:11 GMT

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۳۳ ارز

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۲۴۶

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۳۳ ارز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه سوم خرداد ۹۹» بدون تغییر نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در مدت زمان مشابه هر پوند انگلیس با کاهش ۱۱۵ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۱۲۶ ریال و هر یورو نیز با افت ۲۷۰ ریالی به قیمت ۴۵ هزار و ۷۷۱ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۲۴۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۴۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۰۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۴۱ ریال، روپیه هند ۵۵۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵ هزار و ۹۴۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۱۵۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۱۸ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۱۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۶۱۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۸۵ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۶۴ ریال، روبل روسیه ۵۸۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۴۵۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۴۷۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۳۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۳ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۹۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۹۵ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۹۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۶۸۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۲۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۳ هزار و ۸۵۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹  یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۶۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۵۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۳۶  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۷۵۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۱ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

کد خبر 4932436 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو بانک مرکزی ایران ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بورس قیمت نفت قیمت دلار حسین مدرس خیابانی وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا قیمت خودرو سهام عدالت بازار سرمایه ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا بیش از ۲ درصد در روز گذشته کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته رسید. نگرانی در مورد درگیری‌های خاورمیانه آرام‌تر شده و باعث شده تمایل سرمایه‌گذاران به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر سرمایه‌های مخاطره آمیزتر مانند سهام کاهش یابد.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۷ کاهش به  ۲۳۰۹ دلار و ۳۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۹۵ درصدی به ۲۳۲۴ دلار رسیده است.
تهران قصد ندارد پاسخی به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دهد، بدین ترتیب تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه آرام‌تر شده است.

افزایش شاخص‌های اصلی وال استریت طلا را تحت فشار قرار داده و تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن را کاهش داده است.
تنش‌های ژئوپلیتیکی به همراه خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی قیمت این فلز گرانبها را در دوازدهم آوریل به اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت رسانده بود.
سرمایه‌گذاران حالا منتظر شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی در آمریکا هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود و می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد دورنمای کاهش نرخ بهره آمریکا ارائه دهد.
رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت روند کاهش تورم در سال جاری میلادی متوقف شده است.‌بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز کاهش نرخ بهره وجود دارد.
نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل به خرید آن را پایین می‌آورد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۸۲ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۳۰ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۸۰ درصدی، ۹۱۴ دلار و ۹۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت نفت کاهش یافت