Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه مردم می‌توانند به صورت غیرحضوری زکات فطره را پرداخت کنند گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۱۳ میلیارد تومان فطریه در استان جمع‌آوری شود. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: سال گذشته 10 میلیارد تومان زکات فطره در استان جمع‌آوری شده بود که در کوتاه‌ترین زمان به نیازمندان تحت پوشش پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال پیش بینی می‌کنیم 13 میلیارد تومان فطریه در استان جمع‌آوری شود. ضمن اینکه مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و از طریق پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان کفاره و فطریه خود را پرداخت کنند.

احکام اسلامی درباره زکات فطره/ چرا نباید فطریه را به فقیری داد که گناهکار است یا نماز نمی‌خواند؟بهزیستی اصفهان آماده دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران؛ روش الکترونیک جایگزین پرداخت حضوری شداز گوشه‌ و کنار آذربایجان‌شرقی|آغاز تغییرات فرمانداران / آمادگی بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطریه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به روش‌های پرداخت غیرحضوری زکات فطره اعلام کرد: شماره کارت 6037991899970226 بانک ملی بابت فطریه عام، شماره کارت 6037997950030594 بانک ملی بابت فطریه سادات و شماره کارت 6037997950030297 نزد بانک ملی آماده دریافت کفاره عمد و غیرعمد هم استانی‌های روزه‌دار است.

وی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری #5*017*8877*  فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

بابایی در ادامه با اشاره ایجاد مراکز نیکوکاری، یادآور شد: 150 مرکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محور و مسئولیت ائمه جمعه مساجد در گلستان راه‌اندازی شد که تمامی درآمدهای آن ثبت و ضبط می‌شود.

وی گفت: 78 هزار خانوار شامل 145 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند. اعتبارات امسال 50 درصد کاهش پیدا کرد در حالی که تعداد مددجویان دو برابر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه 9 هزار و 600 یتیم تحت پوشش کمیته امداد گلستان هستند افزود: این ایتام از سوی 20 هزار حامی حمایت می‌شوند و برنامه ما این است 20 هزار حامی دیگر را جذب کنیم که سرانه دریافتی مددجویان افزایش یابد.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان کمیته امداد زکات فطره جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

امتداد - با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام «آسان» بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و … مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و … نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت